Seinäjoen seudun CP-yhdistys ry

Seinäjoen seudun CP-yhdistys ry on cp-, mmc- ja hydrokefaliavammaisten lasten, nuorten, aikuisten sekä muista neurologisista syistä syntymästään saakka vammaisten henkilöiden ja heidän läheistensä oma paikallinen yhdistys. Yhdistys on perustettu vuonna 1978.

Hae jäseneksi

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen

Seinäjoen seudun CP-yhdistys on aktiivinen alueellinen toimija. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen monenlaista toimintaa, tukea ja yhdessäolon iloa. Yhdistys järjestää vuosittain erilaisia virkistys- ja vertaistapahtumia, mm. matkoja, kulttuurielämyksiä ja liikuntatapahtumia.

Tanssipyörät jatkavat Seuralassa sunnuntaisin klo 17–19

Tulossa Syksyllä :
Keilailu jatkuu TIISTAISIN klo 18.30–20.00

Syksyllä 2017 keilailukerrat ovat:
  • 19.9.
  • 17.10.
  • 21.11.
  • 12.12.

Pikkujoulu pidetään tänä vuonna Lankarin leirikeskus 26.11 klo 14:00. Jouluruokailu  Ilmoittautumiset 24.10 mennessä . Omavastuu 10€.

Neuvontaa ja tukea

Yhdistyksen tavoitteena on toimia yhdenvertaisten mahdollisuuksien kehittämiseksi omalla alueellaan.  Yhdistys jakaa tietoa cp-, mmc- ja hydrokefaliavammoihin liittyen ja neuvoo jäseniään erilaisissa elämäntilanteissa. Yhdistyksen jäsenenä voit myös hyödyntää Suomen CP-liiton tarjoamaa sosiaaliohjausta ja -neuvontaa sekä oikeuksien valvontaa.

Miten pääsen mukaan

Seinäjoen seudun CP-yhdistyksen jäseneksi voit liittyä täyttämällä jäsenhakemuslomakkeen tai ottamalla yhteyttä yhdistykseen.