rss Ajankohtaista

6.8.2018 12.53

CP-liiton bocciamestaruudet ratkotaan syyskuussa Hämeenlinnassa

CP-liitto järjestää perinteiset Boccian mestaruuskilpailut 29.-30. syyskuuta Hämeenlinnassa, Elenia Areenalla (Härkätie 17). Ilmoittautuminen päättyy sunnuntaina 26.8.

Lauantaina 29.9. klo 10 alkaen kisataan henkilökohtaisista mestaruuksista kolmessa eri kilpailusarjassa:

• vaikeavammaiset (VAU luokat 1,2) miehet ja naiset pelaavat yhdessä
  • lievävammaiset (VAU luokat 3,4,) miehille ja naisille omat sarjansa
  • kouruluokka

Sunnuntaina 30.9. klo 9 alkaen on vuorossa parikilpailu. Parikilpailu käydään cp-yhdistysten välillä ja siinä on vain yksi sarja. Pari muodostuu kahdesta pelaajasta, myös varapelaajaa saa käyttää. Jos yhdistys ei saa muodostettua paria, pelaajat voivat olla eri yhdistyksistä ja pari edustaa sitä yhdistystä, josta ei muuten olisi saatu muodostettua paria. Pelaaja voi pelata vain yhden parin kanssa.

Kisat käydään Suomen Vammaisurheilu ja -liikunta VAU ry:n sääntöjä soveltaen. Ottelujärjestys ilmoitetaan kisapaikalla. Yhden pelin suorittamiseen on aikaa noin 20 minuuttia.

Osallistuminen

Osallistuminen henkilökohtaiseen kisaan maksaa 5€/hlö ja parikilpailu 10€/pari. Osallistumismaksu maksetaan Kanta-Hämeen CP-yhdistyksen tilille (FI98 5680 0050 3536 36), viesti: ”boccia”.

Majoitus

CP-liitto on varannut kisoihin osallistuville majoituksen Scandic Hämeenlinna City -hotellista (Raatihuoneenkatu 16) ja lauantain iltaruokailun hotellista klo 19 alkaen. Majoitus ja ruokailu on varattava ilmoittautumisen yhteydessä.

Lue tarkemmat ohjeet käytännön järjestelyistä ja majoituksen ja ruokailun hinnat tästä linkistä (pdf)

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan Boccian mestaruuskilpailuihin 2018 viimeistään sunnuntaina 26.8.

Sähköiseen ilmoittautumiseen tästä linkistä.

Anu Patrikka
anu.patrikka(a)cp-liitto.fi