5.12.2017

CP-liiton Vuoden vapaaehtoinen 2017 valittu

Suomen CP-liiton Vuoden vapaaehtoiseksi 2017 on valittu Minna Sinkkonen Joensuusta, Pohjois-Karjalan CP-yhdistyksestä.

Minna on aikaansaava, asioihin tarttuva ja innostunut cp-yhdistyksen toiminnasta. Hän somettaa yhdistyksen tapahtumista ja tiedottaa yhdistyksen omilla sivuilla. Valoisalla olemuksellaan hän tuo iloa yhdistyksen tapahtumiin.

Minna on kiinnostunut ja osallistuu Joensuun alueella järjestettäviin tapahtumiin, jotka koskevat vammaisten henkilöiden elämää. Esimerkiksi Joensuun Parafest -tapahtuma on hyvä kohtaamisen paikka, jossa kohdata vammaisia ympäri Suomen ja ympäri maailman. Maailman CP-päivään hän on suunnittelemassa elävää kirjastoa Joensuun kirjastolle.

Minna hoitaa yhdistyksen sisällä monia ns. juoksevia asioita ja toimii myös jäsenvastaavana. Minna toimi puuhaihmisenä cp-yhdistyksen kesäretken järjestelyissä Punkaharjun metsämuseoon. Retki oli kaikin puolin hyvin onnistunut ja kohdennettu yhdistyksen jäsenistölle.

CP-liitto onnittelee Vuoden vapaaehtoista!

Vuosittain 5.12. vietetään Kansainvälistä Vapaaehtoisten päivää. Kiitos kaikille CP-liiton toiminnassa mukana oleville.