rss Ajankohtaista

7.8.2018 12.00

CP-liitossa on paikka auki kahdelle osatyökykyiselle

CP-liitto palkkaa STEA:n rahoittamassa Paikka auki 2-hankkeessa 12 kuukauden työsuhteeseen kaksi osatyökykyistä henkilöä, ensisijaisesti CP-liiton kohderyhmään kuuluvaa henkilöä, alkaen syys-lokakuusta 2018.

Työntekijät saavat hankkeen aikana henkilökohtaista ohjausta ja neuvontaa oman työllistymisensä edistämiseen mutta ei työssä mahdollisesti tarvittavaa avustusta. Hankkeen tavoitteena on tarjota työkokemusta ja ohjausta siten, että henkilöt työllistyvät hankkeen jälkeen edelleen työmarkkinoille.

Sosiaalineuvoja

Työtehtävään kuuluu kohderyhmään kuuluvien vammaisten henkilöiden sosiaalineuvonta ja tarpeiden kartoittaminen, viestintä sekä digitaalisten palvelumahdollisuuksien kartoitus ja kokeilu

Tehtävään valinta edellyttää, että henkilö on osatyökykyinen eikä ole työsuhteessa palkkaushetkellä. Tehtävässä tarvittavia taitoja ovat hyvä kirjallinen ja suullinen suomen kielen taito sekä hyvät vuorovaikutustaidot. Tehtävässä menestyksellinen toimiminen edellyttää alan liittyvää koulutusta ja se edellyttää matkustusvalmiutta Suomessa.

Tehtävä sijoittuu Sosiaalialan järjestöjen työehtosopimuksen vaativuusryhmään 4.

Järjestöassistentti

Työtehtävään kuuluu järjestötyön sisällön ja prosessien kehittäminen yhteistyössä muun muassa jäsenjärjestöjen edustajien ja CP-liiton muun henkilökunnan kanssa sekä viestintä jäsenyhdistyksille. Toivomme kiinnostusta vammaisjärjestössä tehtävään työhön, yhdistystoimintaan ja hyviä vuorovaikutustaitoja sekä hyvää kirjallista ja suullista suomen kielen taitoa. Tehtävä edellyttää myös matkustusvalmiutta Suomessa.

Tehtävä sijoittuu Sosiaalialan järjestöjen työehtosopimuksen vaativuusryhmään 2.

Työt alkavat 1.9.2018 tai sopimuksen mukaan. Työpiste sijaitsee CP-liiton keskustoimistolla Helsingissä Malmilla, Malmin kauppatie 26.  Toimitilat ovat esteettömät.

Lähetä hakemus ja CV 22.8.2018 mennessä osoitteeseen rekry@cp-liitto.fi
Merkitse otsikkoon Paikka auki 2 ja kumpaa tehtävää haet (Paikka auki 2/sosiaalineuvoja tai Paikka auki 2/järjestöassistentti).

Lisätietoja tehtävistä

Lisätietoja tehtävistä voi kysyä järjestöpäällikkö Virpi Peltomaalta, p. 040 505 8329, pe 10.8. klo 9-11 ja to 16.8. klo 9-11.

Työpaikat ovat osa STEAn Paikka auki II -avustusohjelmaa. Lue lisää avustusohjelmasta TÄSTÄ.