rss Ajankohtaista

4.12.2018 10.48

Etsimme Turkuun vammaisavustajia

Haemme Turussa sijaitsevaan Halisten palveluasuntoihin vammaisavustajia tuntityöntekijäksi ja sairauslomasijaisuuksiin.

Halisten palveluasunnoissa on kuusi liikuntavammaista asiakasta, joista viidellä on myös puhevamma. Puhevammasta johtuen osalla asukkaista on hyvin epäselvä puhe tai he kommunikoivat puhetta korvaavilla menetelmillä, jolloin avustajilta edellytetään hyvää suomen kielen taitoa. Asukkaat saavat apua ympäri vuorokauden kaikkina viikonpäivinä. Vammaisavustajat työskentelevät kolmessa vuorossa.

Palveluasunnoissa vammaisavustaja avustaa liikuntavammaisia asukkaita päivittäisissä toimissa. Työhön kuuluu avustaminen muun muassa pukeutumisessa, peseytymisessä, ruokailussa, ruoanlaitossa ja kodinhoidossa. Vammaisavustajat avustavat asukkaita myös kodin ulkopuolella asioinnissa, kuten kaupassa käynnissä, asioiden hoidossa ja muissa arkielämän toimissa.

Halisten palveluasuntojen sisältöön kuuluu asiakkaiden avustamista myös palveluasuntojen ulkopuolella, esimerkiksi harrastuksissa. Osalle asukkaista Halisten palveluasunnot tuottavat vammaispalvelulain mukaista henkilökohtaista apua ostopalvelumallilla.

Työsuhteessa noudatetaan yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta. Valinta tehdään heti kun sopivat hakijat löytyvät.

Lisätiedot ja vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen sähköpostitse viimeistään 16.12. johtavalle ohjaajalle: anne.holmberg(a)cp-liitto.fi.