rss Ajankohtaista

20.6.2018 13.59

Kuvaa kesäunelmasi ja voita leffalippuja

Suomen CP-liitto järjestää yhdessä Diakonia-ammattikorkeakoulun opiskelijaryhmän kanssa kesäkisan, jossa kerätään kuvia CP-liiton toimintapiiriin kuuluvien ihmisten kesästä.

Kuvan tekniikka on vapaa, se voi olla valokuva, piirros, maalaus tai vaikkapa sekatekniikalla toteutettu kollaasi. Kuvan tarkoituksena on kertoa kesän iloista ja unelmista: Mikä kesässä tekee sinut iloiseksi? Mitä haluat tehdä kesäisin? Millaisia kesäunelmia sinulla on?

Halutessasi voit myös sanallistaa unelmasi ja kirjoittaa pienen tarinan tai runon.

Kuvien kerääminen liittyy Diakonia-ammattikorkeakoulun kansalaistoiminnan ja järjestötyön kurssiin. Sosiaalialaa opiskelevaan ryhmään kuuluvat Piia, Asta, Nina, Hannele, Johanna, Merita ja Paula, jotka ovat sosionomi-, diakonia- ja sairaanhoitajaopiskelijoita. Heidän tavoitteenaan on tutustua kansalaisvaikuttamiseen ja järjestöjen toimintaan.

Ryhmä tutustuu kuviin ja tarinoihin ja tekee niistä koosteen sekä raportin Diakonia-ammattikorkeakouluun. Työ esitellään kurssilla syksyllä. CP-liitto voi hyödyntää kilpailuun lähetettyjä materiaaleja viestinnässään. Osallistumalla kilpailuun annat luvan kuvien ja tekstien julkaisuun.

Kaikkien kesäunelmansa lähettäneiden kesken CP-liitto arpoo neljä Finnkinon kahden leffalipun pakettia, jotka postitamme voittajille elokuun alussa.

Osallistu kilpailuun lähettämällä kuvasi tai sanasi viimeistään 9.7. opiskelijaryhmän koordinaattorille Piia Kankaiselle osoitteeseen: piia.kankainen(a)student.diak.fi.

Piialta voit myös kysyä lisää projektista.

kuvaa kesäunelmasi kilpailu