Tue CP-liiton toimintaa

Tee lahjoitus

Voit tehdä CP-liitolle kertalahjoituksen tai tukea toimintaa pitkäjänteisimmin pankin suoraveloitusvaltakirjalla.

Suomen CP-liiton lahjoitustili:
Nordea FI11 1023 3000 2345 70
Pankin bic-koodi: NDEAFIHH

Lahjarahat hyväntekeväisyyteen

Lahja- ja kukkarahat tai vaikkapa yrityksen joulukorttirahat voi ohjata CP-liiton lahjoitustilille, josta varat ohjataan CP-liiton toimintaan ja sen kehittämiseen. Halutessasi CP-liitto auttaa kutsu- ja kiitoskorttien tekemisessä ja postittamisessa.

Rahankeräyslupa

Suomen CP-liitto ry
Rahankeräysluvan myöntäjä
Poliisihallitus
Rahankeräysluvan numero ja myöntämisajankohta
RA/2018/98, myönnetty 30.1.2018
Keräysaika ja -alue
Lupa on voimassa 15.1.2018–14.1.2020 koko Suomen alueella Ahvenanmaata lukuun ottamatta.

Kerättävien varojen käyttötarkoitus
Kerätyt varat käytetään vammaisten lasten, nuorten ja aikuisten sekä heidän omaistensa sosiaalisen toimintakyvyn ja harrastustoiminnan tukemiseksi järjestämällä heille erilaisia tapahtumia ja leirejä sekä avustajapalveluja osallistumisen mahdollistamiseksi. Varoja käytetään myös Hattulan kunnassa sijaitsevan Moijalan kurssikeskuksen ylläpitoon sekä kurssitoiminnan järjestämiseen ja kehittämiseen.

Kerätyt varat käytetään keräysvuotena ja sitä seuraavana vuotena. Käytännön toimeenpanijana on Suomen CP-liitto ry.

Vapaaehtoistyö – osallistu toimintaan ja vaikuta

CP-liiton paikallisyhdistykset tarvitsevat toimintansa tueksi vapaaehtoisia ihmisiä esimerkiksi varainhankintaan tai tapahtumien suunnitteluun ja toteuttamiseen.

Tee testamentti

Testamentin tekeminen tuntuu monesti kaukaiselta ja vieraaltakin ajatukselta. Kuitenkin erityisesti silloin kun perillisiä ei ole, on tärkeää miettiä mitä omaisuudellaan haluaa tehtävän.

CP-liitto ja cp-yhdistykset eivät yleishyödyllisinä yhdistyksinä maksa testamentilla saadusta omaisuudesta perintöveroa. Koko omaisuus voidaan käyttää siihen, mihin testamentin tekijä on halunnut sen osoittaa.

Liity jäseneksi

CP-liiton paikallisyhdistysten kannattajajäseneksi voivat liittyä kaikki, jotka haluavat tukea toimintaa ja parantaa cp-, mmc- ja hydrokefaliavammaisten yhdenvertaisten mahdollisuuksien toteutumista yhteiskunnassa.

Hae jäseneksi

Suomen CP-liitto ry
Keskustoimisto Malmin kauppatie 26
p. (09) 5407 540

Keskustoimistossa on puhelinpäivystys arkisin kello 9–15.