UUDENMAAN CP-YHDISTYKSEN TAPAHTUMA

Sähäkkää Säpinää- Deitti ja sosiaalisiin suhteisiin - koulutus

Kolkuttaako vain yksinäisyys kotioveasi? Kaipaisitko uutta jännitystä makkarin puolelle uuden tai vanhan kumppanin kanssa? Lisää sosiaalista verkostoa muuallekin kuin Facebookkiin? Miten luoda hyviä ja arvokkaita ihmissuhteita, jotka kestävät läpi elämän? Kärsitkö esiintymispelosta ja haluaisitko kommunikoida paremmin ja aidommin toisten kanssa? Jos vastasit oheisiin kohtiin kyllä, niin koulutus on juuri Sinua varten. Olethan vähintään 18-vuotias ja pärjäät myös englannilla niin suullisesti kuin kirjallisesti? Olet valmis sitoutumaan koulutukseen ja tekemään läksyjä kotona?

Ota oma avustaja mukaan tarvittaessa. Koulutuksessa on mukana useita eri kouluttajia, mutta vastuukouluttajana toimii Erityisseksuaalineuvoja Aura Kaskisydän Lemmen Leikeistä. Koulutus sisältää ryhmä- ja yksilöharjoitteita, meditaatioharjoituksia ja seksuaalikasvatusta. Kurssimaksu on 100 e ja siihen sisältyy kurssimateriaali jotain suolasta syötävää sekä kahvituksen. Kirjallisuuden jokainen joutuu hankkimaan itse kirjastosta taikka kirjakaupasta halutessaan.

Sähäkkää Säpinää- Deitti ja sosiaalisiin suhteisiin - koulutus pidetään Jaatisen Majalla

osoite Vellikellonpolku 1, Malminkartano, 00410 Helsinki

Koulutuspäivät lauantai 30.3.2019 kello 15.30 – 20.15 lauantai 20.4.2019 kello 15.30 - 20.15 lauantai 11.5.2019 kello 15.30 - 20.15 lauantai 15.6.2019 kello 15.30 - 20.15

Koulutukseen hakeminen sähköpostilla: seksuaalikasvatus.aura.heidi@gmail.com

viimeinen hakupäivä 8.3.2019

Liitä hakemukseen seuraavat tiedot:

Nimesi, ikäsi,

mahdolliset apuvälineet,

valokuva itsestäsi

ruokarajoitteet (allergiat) Miksi haet koulutukseen? 5 asiaa joihin olet tyytyväinen itsessäsi ja elämässäsi ja miksi 5 asiaa joihin et ole tyytyväinen ja miksi

Koulutuksen hinta 100 euroa ja se maksetaan vaikka osallistuisi vain osaan koulutuspäivistä. Koulutusmaksun voi maksaa erissä jos asiasta sovitaan etukäteen. Laskun lähettää Uudenmaan CP-yhdistys.

Lisätietoja Auralta puh: 045 1109 936

Uudenmaan CP-yhdistyksen
TAPAHTUMIA 2019

PUNTTIPYÖRÄT LIIKKEESSA – KUNTOSALIRYHMÄ

Paikka: Laurea-ammattikorkeakoulu, Metsäpojankuja 3, Espoo

Kevätkausi alkaa keskiviikkona 9.1.2019. Mukaan mahtuu uusia kuntoilijoita!

Kello 18.15 – 19.15, kaudenhinta on 20 euroa

ohjaajana toimii Amanda Kotaja.

Kuntosalin aktiivinen osuus kestää noin 40 minuuttia, loppuverryttelyyn ja venyttelyyn käytämme noin 10 minuuttia.

Uudet ryhmäläiset perehdytän kuntosaliin henkilökohtaisesti.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset Amanda Kotaja p.0451271663 tai

s-postilla amanda.kotaja@gmail.com