Kevätpäivät 2018 Porissa 24.-25.3.2018

Katso kevätpäivien ohjelma tästä linkistä.

Ilmoittautumisohjeet

Toivomme sähköistä ilmoittautumista. Halutessasi voit ilmoittautua myös tulostamalla ilmoittautumislomakkeen  ja postittamalla sen CP-liittoon. Ilmoittautumisaika päättyy 17.2.2018. Ilmoittautumisajan jälkeen tulleita ilmoittautumisia ei huomioida.

LIITTO MAKSAA

Valitse alla oleva linkki "KEVÄTPÄIVÄT 2018 JA LIITTOKOKOUS PORISSA/liitto maksaa ". Klikkaa sen jälkeen vasemmassa yläkulmassa olevasta valintanapista => ILMOITTAUDU TAPAHTUMAAN

ITSE MAKSAVAT

Valitse alla oleva linkki "KEVÄTPÄIVÄT 2018 PORISSA/itse maksavat ". Klikkaa sen jälkeen vasemmassa yläkulmassa olevasta valintanapista => ILMOITTAUDU TAPAHTUMAAN

Jokainen osallistuja ilmoittautuu tapahtumaan erikseen. Tämä on tärkeää mm. ruoka-aineallergioiden vuoksi.  Kun olet täyttänyt omat tietosi, voit yhdistää perheen tai yhdessä majoittuvan/ilmoittautuvan tiedot valitsemalla lomakkeen lopusta "ilmoittaudu ja ilmoita myös perheenjäsen tai avustaja". Tämän jälkeen voit antaa perheenjäsenen tai avustajan tiedot, valitse lopuksi "ilmoittaudu".

Ilmoittautumislomake perustuu kappalemääräisiin valintoihin ja tämän vuoksi ilmoittautuminen esim. liittokokousedustajaksi tapahtuu laittamalla numero yksi (1) valintaruutuun.

Kun kaksi henkilöä majoittuu samassa huoneessa, mutta ilmoittautuu erikseen, molemmat merkitsevät numeron yksi (1) valitsemaansa 2 hengen huoneeseen. Aina kun huonetoverin nimi on ilmoitettu lomakkeessa, yhdistämme huoneet toiveenne mukaan.

Ilmoittautumisesta tulee sähköpostiisi vahvistusviesti. Kannattaa tarkistaa roskapostikansio, mikäli viesti ei tule normaaliin tapaan Saapuneet -kansioon.

Huomioithan, että ILMOITTAUTUMISET OVAT SITOVIA sekä yöpymisten että ruokailujen osalta. Majoituksesta ja ruokailuista aiheutuvat kustannukset maksetaan paikan päällä suoraan hotellin vastaanottoon (käteisellä tai pankki- tai luottokortilla). Jos haluat, että hotelli kirjoittaa laskun yhdistykselle, niin yhdistyksellä tulee olla y-tunnus ja etukäteen tehty laskutussopimus hotelli Scandicin kanssa.

Lisätietoja:

Mikäli tarvitset apua lomakkeen täyttämisessä, ota yhteyttä Tomi Rastivoon. Ja lisäksi ilmoitathan mahdollisesta esteestä heti CP-liittoon Tomi Rastivolle tomi.rastivo@cp-liitto.fi, p. 045 7732 4579.

Tulostettavat ilmoittautumislomakkeet

Tästä voit tulostaa ilmoittautumislomakkeen ja lähettää sen CP-liittoon osoitteella: Malmin kauppatie 26, 00700 Helsinki.