CP-liiton aikuisten kurssit 2019

Aikuisten kurssien tavoitteena on tukea aikuisuutta, lisätä tietämystä erilaisista toimintamahdollisuuksista, antaa rohkeutta ja helpottaa yksinäisyyttä. Vuonna 2019 aikuisten kurssit kohdistetaan niille CP-liiton toimintapiiriin kuuluville henkilöille, joilla ei ole merkittäviä kognitiivisia rajoitteita tai keskivaikeaa tai vaikeaa älyllistä kehitysvammaa.

Aikuisten kurssien hakuaika päättyy 12.4.2019. Kurssivalinnat tehdään 24.4.2019 ja niistä ilmoitetaan hakijoille toukokuun alkuun mennessä.

Hae kursseille tästä linkistä.

Musiikkia ja liikettä (kurssinro 100314)
Aika: 4.-10.6.2019
Paikka: CP-liiton kurssikeskus Moijala HattulassaKurssi on tarkoitettu aikuisille, jotka haluavat kokeilla uutta toimintaa, voimistua rentoutua musiikin ja liikkeen kautta yhdessä toisten kanssa. Aikaisempaa soitto- tai tanssikokemusta ei tarvitse olla. Kurssilla opitaan yhdessä.

Lataamo (kurssinro 100319)
Aika: 14.-16.6.2019
Paikka: CP-liiton kurssikeskus Moijala Hattulassa
Viikonloppukurssi on tarkoitettu nuorille aikuisille, jotka ovat havahtuneet toimintakykyynsä liittyviin asioihin aikuisiässä. Keskustelua ja toiminnallisia menetelmiä sisältävä lyhytkurssi rohkaisee omana itsenä olemiseen ja tulevaisuuden kohtaamiseen.

Voimaa luonnosta Moijalasta (kurssinro 100315)
Aika: 12.-18.7.2019
Paikka: CP-liiton kurssikeskus Moijala Hattulassa
Kurssi on tarkoitettu aikuisille, joiden on omassa arjessaan vaikea päästä kokemaan luontoa ja sen hyvinvointivaikutuksia. Haemme hengityksen rytmiä ja kesäisiä elämyksiä pihasta, puutarhasta, rannasta ja tähtitaivaan alta. Haistelemme, maistelemme ja tunnustelemme kesää.

Minun näköiseni elämä (kurssinro 100316)
Aika: 21.-27.7.2019
Paikka: Kurssikeskus Moijala Hattulassa
Kurssi on aikuisten keskustelupainotteinen kurssi. Aiheet tulevat osallistujilta. Jokaiselle annetaan tilaa sanoa sanottavansa ja tulla kuulluksi. Kaikilla on tärkeä osa ryhmän jäsenenä keskustelujen rakentamisessa.

Puhetta ja liikettä (kurssinro 100317)
Aika: 30.7.-3.8.3019
Paikka: CP-liiton kurssikeskus Moijala Hattulassa
Kurssi on tarkoitettu ensisijaisesti puhevammaisille aikuisille, jotka haluavat kehittää itseilmaisuaan ja oman kehonsa hahmotusta. Ohjelmassa on ohjattuja keskustelu- ja liikeryhmiä, rentoutusta ja yhteistä tekemistä. Nautimme kommunikaation kokonaisvaltaisuudesta, koko kehon käyttämisestä äänen, vuorovaikutuksen ja olemuskielen tuottamiseen.

Muuta tarjontaa aikuisten kurssien kohderyhmälle

Webinaari: Uskalla unelmoida (ja tulla kurssille)
Aika: 14.3.2019 klo 17-19
Webinaari on tarkoitettu juuri sinulle, joka pohdit kurssille tulemista. Jos hakeminen hirvittää, tule hetkeksi porisemaan virtuaaliseen kahvihuoneeseen. Paikalla on kokeneita kurssilaisia ja ohjaajia rohkaisemassa.Ilmoittaudu viimeistään 28.2.2019 tästä linkistä tai sähköpostitse: anne.heiskanen(a)cp-liitto.fi.

Kysy lisää

sosiaalisen kuntoutuksen asiantuntija