Boccian mestaruuskilpailut 29.-30.9.2018 Hämeenlinnassa

Paikka: Elenia Areena, Härkätie 17 B.

29.9. klo 10 Henkilökohtaiset kilpailut

30.9. klo 9 Parikilpailut

Lisätietoja tapahtumasta: kutsu-boccia2018 (pdf) (327 KB)

Sähköinen ilmoittautuminen: ilmoittautumislomake-boccia-2018

Tule vapaaehtoiseksi boccian mestaruuskilpailuihin!

Boccia on petanquen kaltainen, tarkkuutta ja keskittymiskykyä vaativa pallopeli. Tavoitteena on pelata omat pelipallot mahdollisimman lähelle maalipalloa. Palloa voi pelata heittäen, potkien tai vierittäen. Suomen CP-liiton mestaruuskilpailuissa pelataan la 29.9.2018 henkilökohtaiset ja su 30.9.2018 parikilpailut.

Tarvitsemme vapaaehtoisia toimitsijoiksi tapahtumaan.

Tapahtumassa vapaaehtoisten rooli on toimia sihteereinä ja tuomareina.  Sihteeri pitää ottelupöytäkirjaa ja palauttaa pallot heittokierroksen jälkeen, tuomari jakaa heittovuorot pelin edetessä sekä valvoo lajin sääntöjen ja oikeudenmukaisuuden toteutumista.

Tapahtumaa ennen pe 28.9. toteutetaan koulutus lajin säännöistä, tapahtumasta, toimitsijoiden tehtävistä ja liikuntavammaisten kanssa toimimisesta. Jokaisella kentällä toimii kaksi henkilöä. Kilpailuissa on paikalla kokenut ylituomari ja tuomarineuvosto, joilta ongelmatilanteissa voi kysyä neuvoa. Tapahtuma on ilmapiiriltään rento ja pelaajat ovat ystävällisiä. Voit tulla mukaan, vaikka sinulla ei olisi aikaisempaa kokemusta lajista. Sinun tulee olla vähintään 15-vuotias.

Olemalla mukana:

• pääset tutustumaan lajiin
  • saat unohtumattoman elämyksen
  • pääset kokemaan aitopaikalta jännittävän kisatunnelman
  • saat todistuksen koulutuksesta ja kilpailuissa toimimisesta
  • saat CP-liiton bocciaoppaan
  • saat lounaan kilpailupäivinä.

Tähän kannattaa tarttua heti, koska paikkoja on rajoitetusti. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätiedot:

Anu Patrikka, anu.patrikka(at)cp-liitto.fi, p. 044 353 3404

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi (boccia 29.-30.9.2018)