Iloa ja energiaa –
CP-liiton Syyspäivät Vantaalla 27.–28.10.2018

Ilmoittautumislomakkeen löydät tämän sivun alareunasta.

Lauantain ohjelma

12.00 Päivien aloitus ja tervehdykset
12.30 Iloa ja energiaa Oinoskan seurassa
13.15 Lavis-vartti 60-luvun tahtiin
14–15/15.30 Vertaistuki- ja toimintaryhmät lue lisää
15–16 Kahvit 60-luvun henkeen, nonstop-tarjoilu kokousalueella
19.00 alkaen Uudenmaan CP-yhdistyksen 60-vuotisjuhla

Sunnuntain ohjelma

9.30 Valtakirjojen tarkistus
10–12 Suomen CP-liiton sääntömääräinen syyskokous
12–13 Lounas ja hyvää kotimatkaa

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu CP-liiton syyspäiville sähköisellä lomakkeella. Jos tarvitset apua ilmoituslomakkeen täyttämisessä, ota yhteyttä CP-liittoon. Ilmoittautuminen päättyy 30.9.2018. Myöhässä tulleita ilmoittautumisia ei huomioida.

Ilmoittautumiset ovat sitovia. Majoitus ja ruokailu maksetaan paikan päällä suoraan hotellin vastaanottoon (käteisellä tai pankki- tai luottokortilla). Jos haluat, että hotelli kirjoittaa laskun yhdistykselle, yhdistyksellä on oltava y-tunnus ja etukäteen tehty laskutussopimus Sokos-hotellin kanssa.

Saat ilmoittautumisesta vahvistuksen sähköpostiisi. Jos viesti ei tule saapuneet-kansioon, tarkistathan roskapostikansion.

Ilmoittautumisohjeita

Jokainen osallistuja ilmoittautuu tapahtumaan erikseen. Tämä on tärkeää mm. ruoka-aineallergioiden vuoksi.  Kun olet täyttänyt omat tietosi, voit yhdistää perheen tai yhdessä majoittuvan/ilmoittautuvan tiedot valitsemalla lomakkeen lopusta "ilmoittaudu ja ilmoita myös perheenjäsen tai avustaja". Tämän jälkeen voit antaa perheenjäsenen tai avustajan tiedot, valitse lopuksi "ilmoittaudu".

Ilmoittautumislomake perustuu kappalemääräisiin valintoihin ja tämän vuoksi ilmoittautuminen esim. liittokokousedustajaksi tapahtuu laittamalla numero yksi (1) valintaruutuun.

Kun kaksi henkilöä majoittuu samassa huoneessa, mutta ilmoittautuu erikseen, molemmat merkitsevät numeron yksi (1) valitsemaansa 2 hengen huoneeseen. Aina kun huonetoverin nimi on ilmoitettu lomakkeessa, yhdistämme huoneet toiveenne mukaan.

Huom! Vesipuistossa ja kylpylässä ei ole yleisavustusta.

Lisätietoja ja apua lomakkeen täyttämiseen

toimistotyöntekijä

Tomi Rastivo