Suomen CP-liiton tapahtumakalenteri

Seksuaalinen Suomi 100 -tapahtuma

2.12.2017 klo 14:00-22:00

Tervetuloa seksiseminaariin, joka on jatkoa vuonna 2016 järjestetylle ”Lämpöö ja lempee” –tapahtumalle. Viime vuonna puhuttiin oikeuksista, nyt mennään suoraan asiaan!

Aiheeseen johdattelemassa mm. tutkimusprofessori Osmo Kontula ja seksuaalineuvoja Tanja Roth. Seminaarin ohjelmassa on varattu aikaa myös vuoropuhelulle. Tarkemman ohjelman löydät näiltä nettisivuilta.

Seminaari käynnistyy klo 14 Validia Kuntoutus Lahden (Launeenkatu 10, 15100 Lahti) tiloissa. Seminaarin päätyttyä järjestetään iltabuffet ja teemaan sopivaa ohjelmaa. Tapahtuma päättyy klo 22.00.

Mukaan voi ilmoittautua alla olevan linkin kautta. Ilmoittaudu heti sillä paikkoja on rajoitetusti ja nopeat syövät hitaat! Ilmoittautuminen päättyy jo 20.11.2017.

Ilmoittautumislomake

Omavastuu majoittujilta 50 € (sisältäen osallistujalle seminaariohjelman ja iltajuhlan tarjoiluineen, majoituksen 2 hengen huoneessa, aamiaisen ja matkakorvauksen halvimman julkisen taksan mukaan)

Omavastuu ilman majoitusta 25 € (sisältäen osallistujalle seminaariohjelman ja iltajuhlan tarjoiluineen ja matkakorvauksen halvimman julkisen taksan mukaan)

Tapahtumassa on yleisavustaja, jolta voi saada tarvittavan kevyen avustuksen. Jos tarvitset henkilökohtaista apua päivittäisiin toimiin, tarvitset mukaan oman avustajan, jonka palkkaamisesta vastaat itse. Maksullista avustuspalvelua voi tiedustella myös suoraan Validia kuntoutus Lahdesta. Mahdollisesta mukaan tulevasta henkilökohtaisesta avustajasta ei aiheudu lisäkuluja.

CP-liiton aikuistoiminta järjestää tapahtuman yhteistyössä Validia Kuntoutus Lahden ja Jotta kukaan ei jäisi yksin -hankkeen kanssa.

Lisätietoja:

Suunnittelija