Suomen CP-liiton kalenteri

Malike meets Kenguru Helsingissä

26.5.2018 klo 13:00-16:00

Jaatisen Majalla pidetään avoimia ovia ja samalla juhlistetaan Malikkeen Kenguru-vuokraamon 15-vuotista taivalta. Tapahtumassa pääset kokeilemaan ja testaamaan erilaisia toimintavälineitä, mm. pyöriä ja maastovälineitä. Saat ohjausta ja neuvontaa välineiden soveltuvuudesta ja hankinnasta. Paikalla on myös toimintavälineiden maahantuojia.

Tapahtumassa on mukavaa ohjelmaa lapsille ja aikuisille. Paikalla kaksi lastenhoitajaa. Lasten toiveita ja mielipiteitä liittyen vapaa-ajanviettoon kerätään iPad-sovelluksen avulla. Tapahtumassa voi ostaa makkaraa ja mehua. Saat myös tietoa tapahtumaan osallistuvien järjestöjen toiminnasta.

Tapahtuma on maksuton eikä sinne tarvitse ilmoittautua! Jaatisen Majan osoite on Vellikellonpolku 1, Helsinki.

Iltapäivän aikana järjestetään myös kaksi pyöräretkeä lähiympäristössä, klo 12.30 ja 14.00. Kummallekin retkelle mahtuu mukaan kuusi vaikeasti vammaista lasta tai nuorta perheineen tai avustajineen. Ilmoittaudu retkelle viimeistään 18.5.2018: antti.tulasalo@tukiliitto.fi.

Tapahtumamainos: Malike meets Kenguru_2018 (pdf) (1.5 MB)