CP-liiton aluetyö kattaa koko Suomen

Oletko kiinnostunut tulemaan mukaan mielekkääseen toimintaan vertaistesi kanssa? Lähellä sinua toimii cp-yhdistys, jossa on tarjolla mukavaa toimintaa, yhdessäoloa ja vertaistukea.

CP-liiton aluetyön sunnittelijat tukevat cp-yhdistysten toimintaa tarjoamalla koulutusta ja ohjausta yhdistysten luottamushenkilöille. Aluetyön suunnittelijat valvovat jäsenyhdistysten kanssa jäsenten oikeuksien toteutumista, edustavat CP-liittoa erilaisissa työryhmissä ja pyrkivät vaikuttamaan esimerkiksi palveluiden saatavuuteen omalla toiminta-alueellaan.

Monille cp-yhdistysten jäsenille aluetyön suunnittelijat ovat tutuin ja läheisin linkki CP-liittoon. Voit olla yhteydessä oman alueesi aluetyön suunnittelijaan, kun haluat tukea tai tietoa lähellä sinua.

Etelä-Kymenlaakso, Itä- ja Keski-Suomi, Uusimaa

Suunnittelija (myös pienten lasten cp-perheiden vertaistuki)

Merja Partanen

Microkatu 1, G-osa, 4. krs.
70211 Kuopio

Alueella toimivat Etelä-Kymenlaakson, Pohjois-Karjalan, Etelä-Savon, Pohjois-Savon, Keski-Suomen ja Uudenmaan CP-yhdistykset.

Pohjois-Suomi, Kainuu ja Etelä-Pohjanmaa

aluetyön suunnittelija (myös tuetut lomat)

Piia Jolla

Kansankatu 53, 1. krs.
90100 Oulu

Alueella toimivat Lapin, Meri-Lapin, Kainuun sekä Oulun, Seinäjoen ja Vaasan seudun CP-yhdistys.

Pirkanmaa, Hämeenlinna, Lahden seutu, Etelä-Saimaa, Lounais- ja Länsi-Suomi

aluetyön suunnittelija

Jari Turku

Pellervonkatu 9, huone 1014
33540 Tampere

Alueella toimivat Pirkanmaan, Kouvolan, Etelä-Saimaan, Turun, Porin sekä Kanta-Hämeen, Rauman ja Lahden seudun CP-yhdistys.