Hae Etelä-Kymenlaakson CP-yhdistyksen jäseneksi

Kun haluat liittyä alueellasi toimivan paikallisyhdistyksen jäseneksi, täytä alla oleva jäsenhakulomake ja paina lopuksi Lähetä-painiketta. Jäsenhakemus toimitetaan valitsemaasi cp-yhdistykseen. Liittymällä cp-yhdistyksen jäseneksi saat käyttöösi myös Suomen CP-liiton palvelut ja edut.

Jokaisella paikallisyhdistyksellä on omat jäsenkriteerinsä ja jäseneksi liittymisen käytännöt omien sääntöjensä mukaan. Huomioithan, että osa yhdistyksistä saattaa lähettää hakijalle vielä erillisen lomakkeen jäsentietoja varten. Suomen CP-liitto merkitsee uuden jäsenen rekisteriinsä heti, kun olemme saaneet paikallisyhdistykseltä tiedon uudesta jäsenestä. Jäseneksi hyväksymisen jälkeen CP-liitto postittaa sinulle uuden jäsenen paketin, joka sisältää muun muassa tietoa CP-liiton toiminnasta.

Jokainen paikallisyhdistys määrittelee vuosittain oman jäsenmaksunsa varsinaiselle jäsenelle (ensimmäinen jäsen) ja perheenjäsenille (muut mahdolliset jäsenet). Ajanmukaisen tiedon vuosittaisesta jäsenmaksusta saat omasta paikallisyhdistyksestäsi ja yhdistyksen verkkosivuilta.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Jäseneksi hakevan perustiedot

Alle 15-vuotias lapsi ei voi toimia varsinaisena jäsenenä, vaan jäsenyyttä hakee lapsen vanhempi tai muu täysi-ikäinen omainen.

Perhejäsenyys

Jos hakijana on vanhempi tai muu läheinen, vammainen lapsi hakee perhejäsenyyttä. Myös muut samassa taloudessa asuvat perheenjäsenet voivat hakea perhejäseniksi. Huomioithan, että jokaisesta perheenjäsenestä peritään yhdistyksen määrittelemä jäsenmaksu.

Terveiset yhdistykselle

Suostumus

Suomen CP-liitto ry ja sen jäsenyhdistykset pitävät jäsenrekisteriä sopimuksen mukaan tapahtuvaa CP-jäsenlehden ja kirjeiden postitusta, jäsenmaksujen laskutusta, tiedottamista ja muuta yhteydenpitoa varten.

Tietoja ei pääsääntöisesti luovuteta yhdistyksen ja Suomen CP-liiton ulkopuolelle lukuun ottamatta osoitetietojen luovuttamista painotalolle CP-lehden postitusta varten.

Lähettäessäni jäsenhakemuksen annan suostumukseni Suomen CP-liitto ry:lle ja sen paikallisyhdistyksille minua koskevien tietojen rekisteröintiin sekä tietojeni käyttämiseen liiton ja yhdistyksien keskinäisessä yhteydenpidossa ja tilastollisena aineistona.