Pirkanmaan CP-yhdistys ry

Pirkanmaan CP-yhdistys on Pirkanmaan alueella toimiva vammaisjärjestö ja Suomen CP-liitto ry:n jäsenyhdistys. Yhdistys on cp-, mmc- ja hydrokefaliavammaisten tai muiden lapsuudestaan neurologisista syistä liikun­tavammaisten henkilöiden ja heidän perheidensä sekä lähipiirinsä asiantuntija- ja yhteistyöjärjestö.

Pirkanmaan CP-yhdistys toimii yhdenvertaisten hoito-, kuntoutus-, koulutus- ja työmahdollisuuksien kehittämiseksi sekä sosiaalisen kanssakäymisen lisäämiseksi. Lisäksi yhdistys edustaa, neuvoo ja tukee jäsenistöään sekä muita kyseisistä vammaryhmistä kiinnostuneita usealla eri taholla, niin toisten yhdistysten, viranomaisten kuin päättäjienkin kanssa toimittaessa.

Pirkanmaan CP-yhdistys järjestää  vertaistukitoimintaa kaikenikäisille; mm. kerhoja, liikuntaryhmiä, matkoja, retkiä, jäseniltoja, leirejä.

Pirkanmaan CP-yhdistyksen jäsenkirje 3/2018

Tämän vuoden kolmas jäsenkirje on ilmestynyt. Jäsenkirje tulee myös postitse jäsenille. Leppoisia lukuhetkiä tämän parissa ja tervetuloa mukaan tapahtumiin!

Lue tästä jäsenkirje!

Ilmoitustaulu -  tapahtumia ja uutisia meiltä ja muualta