Elomessut

13-14.08.2016  Esittelemme toimintaamme teltallamme verkatehtaan aluella  D41. Tervetuloa !

La 13.8. Klo 10.00-18.00.

Su 14.8. Klo 10.00-17.00.

Sunnuntaina tavattavissa Aluetyöntekijä Jari Turku.

Ajankohtaista Kanta-Hämeen CP-yhdistyksestä

Vuoden 2015 hallitus on järjestäytynyt

Olemme taas täydessä työn innossa tekemässä duunia ryhmämme eteen. Yhdistyksemme raikastui uuden puheenjohtajan Jouni Kotirannan myötä, joka otti vastaan myös liikuntavastaavan pestin ja toimii lisäki tiedotusvastaavana Juho Lehtosen kanssa ja kotisivujen päivittäjänä yhdessä Matti Larinahahon kanssa. Uusi aikuisvastaava on Matti Larinaho, ja Juho Lehtonen jatkaa niin sihteerinä että Rahaston hoitajana.  Hallituksen muu jäsen on Marjaana Koskivuori ja varajäsenen on Antti Penttinen, joka tuo omaisen äänen hallitukseen mukaan, mikä on tärkeää.

Hallitus toimii alimittaisena, mutta niillä on toimittava jotka vastuuta haluavat kantaa, mutta toivon 12 vuotta mukana olleena, että porukat innostuisivat tulla toimintaan mukaan ja näin ottaa myös vastuun yhdistyksestä. Toimintaan kaivataan niin nuoria vammaisia, jotta nuoria omaisia.

Suunnittelemme pienten lasten perheitten tapahtumaa Moijalaan joko 5  tai 12.08.2015.

Unohtuneen tunnuksen ja salasanan vaihtolinkin lähettäminen

Mikäli olet unohtanut käyttäjätunnuksesi tai salasanasi, syötä allaolevaan kenttään sähköpostiosoitteesi ja saat hetken kuluttua sähköpostiisi tunnuksesi ja turvallisen salasanan vaihtolinkin.

Sähköpostiosoite: