JÄSENKIRJEET

Jäsenkirje 01/2014

Keski-Suomen CP-yhdistys ry

Hyvät yhdistyksen jäsenet !
Talvi tekee vaivalloisesti tuloaan. . Aurinkokin pilkahtelee silloin tällöin. Kaamosaika on taittumassa. Retkiluistelu -rata Jyväskylässä  on ollut jonkin aikaa luistelukunnossa.

Kuluvan toimintavuoden teemana on  ”arvosta itseäsi”.   Teemalla CP-liitto haluaa kiinnittää huomiota vammaisten henkilöiden hyvinvointiin ja hyvinvoinnin eri osa-alueisiin ja liiton arvoihin, jotka ovat asiakaslähtöisyys, yhdenvertaisuus, monialainen asiantuntijuus, yhteenkuuluvuus ja yhteiskunnallinen vaikuttavuus.

Keväällä Euroopan parlamenttiin valitaan uudet jäsenet. käytetään aktiivisesti äänioikeuttamme.

Talviterveisin
puheenjohtaja  Markku Väätäinen

Yhdistyksen  vuosikokous Huhtasuon uudella päiväkodilla maanantaina 17.3. 2014 klo 18 alkaen..

CP-Yhdistyksen sääntömääräinen Vuosikokous maanantaina 17.03.2014 KLO 18:00 alkaen osoitteessa Suluntie 18 40340 Jyväskylä.

Keski-Suomen CP-yhdistys pitää sääntömääräisen vuosikokouksen Jyväskylän Huhtasuon uudessa päiväkodilla maanantaina  17.3.2014 klo 18 alkaen. Kokouksessa vierailee aluesihteeri Sari Pohjolainen. Kokouksessa kahvitarjoilu.

Jos haluat tutustua uuteen Huhtasuon päiväkotiin niin saavuthan paikalle jo klo 17:30 jolloin alkaa tutustumiskierros uuteen päiväkotiin.

Erityisliikunnan talvipäivä  tiistaina  4.3.2014

Jyväskylän kaupungin liikuntapalvelut järjestää Erityisryhmien talviliikuntapäivän Laajavuoren hiihtokeskuksessa tiistaina 5.3.2013 klo 9.30–14.30. Tapahtumassa on mahdollisuus mm. lasketella suksilla tai kelkalla, laskea pulkkamäessä, pelata pelejä ja kokeilla lumikenkiä. Lasketteluun otetaan ennakkovaraukset. Paikalla voi myös tutustua erityisliikunnan talviliikuntavälineisiin.. Tilaisuus on maksuton. Lisätietoja: Lotta lepoaho, Vastaava liikunnanohjaaja, erityisliikunta p. 014 266 4272 lotta.lepoaho(at)jkl.fi

Oikaisu aiempiin tietoihin

CP-liiton tapahtumakalenterissa oli viesti, että talvitapahtuma 23.3 järjestetään Halssilan hiihtomaassa. Tämä osui samaan aikaan SM-hiihtojen kanssa,
joten tämä talvijuttu peruuntuu valitettavasti.
Tervetuloa äitien yhteiseen kahvitteluhetkeen su 27.4.2014 klo 14 osoitteeseen Anu Karmouh, Ollintie 3 A, Palokka. Viime kesänä aloitettu tapaaminen saa nyt jatkoa ja jokainen äiti on sinne tervetullut.
Ilmoitathan osallistumisesi minulle riitta.asikainen(at)netti.fi tai puh.0505170488, 22.4 mennessä

Aivoviikon tapahtuma Äänekoskella 12.3.2014 klo 17

Aivoviikon NV-Järjestöjen yhteinen tapahtuma Äänekosken kaupungintalolla klo 17

Aivoviikko, ”Aivot kuntoon kulttuurilla”

Äänekosken kaupungintalon valtuustosalissa, puhujana toimittaja Raimo Vakkuri, joka oli 12 vuotta TV ykkösellä toimittajana Sunnuntaivekkarissa ja siirtyi sitten taustatoimittajaksi Aamusydämellä ohjelmaan.

Tilaisuudessa käyttää myös oman puheenvuoronsa Keski-Suomen  CP-yhdistyksen hallituksen jäsen Susanna Kohonen.

Tapahtumassa järjestetään arpajaiset ja tarjoilua. Tapahtumapisteitä on teemapäivän aikana ympäri kaupunkia.

Infoa, Infoa……

Yhdistys kerää jäsenistön sähköpostilistaa omaa viestintää varten – tämä jäsenkirje tulee sähköisesti niille, joiden osoite on käytössämme. Ilmoita sähköpostiosoitteesi sihteeri Juha Soikkelille  juha.soikkeli(at)gmail.com

• Myös Facebook-sivustolla on Keski-Suomen CP-yhdistyksellä oma kanava. Jos haluat mukaan – laita viesti sihteerille.
  • Aluesihteeri Sari Pohjolainen on jäsenistön tavoitettavissa  numerosta 040 5753022 ,ja  osoitteesta Teletie 4-6 E, Kuopio.

• Kun muutatte,  ilmoittakaa uusi osoitteenne jäsensihteeri Riitta Asikaiselle,+358505170488, tai riitta.asikainen(at)netti.fi

Aikuistoiminnan valtakunnalliset  kesäpäivät Oulussa 11.-13.7. 2014

Scandic  hotellissa.
       Yhdistyksen FB sivuilta löytyy ohjelma.

Omavastuuhinta 60 euroa sisältää ohjelman,

ruokailut, yleisavustuksen, majoituksen

kahden hengen huoneessa sekä matkat

Sitovat ilmoittautumiset tiistaihin 20.5.

mennessä mieluiten sähköisellä lomakkeella,

joka löytyy osoitteesta: cp- liitto.fi

/oulun_kesapaivat
       Lisätietoja antaa aikuistoiminnan suunnittelija