JÄSENKIRJEET

Jäsenkirje 01/2016

KESKI-SUOMEN CP-YHDISTYS              JÄSENKIRJE  1/ 2016

VUODESTA 1962

Keski-Suomen CP-yhdistys ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään ti.22.3.2016 klo 18.00 Matarakatu 4 1.kerros huone 100.

Kokouksessa käsitellään vuosikokoukseen kuuluvat sääntömääräiset asiat. Paikalle saapuu myös Suomen CP-liiton toiminnanjohtaja

Tomi Kaasinen.  Tervetuloa kokoukseen kuulemaan yhdistyksemme menneestä kaudesta, sekä suunnitelmia tulevalle vuodelle.

Tarjoamme kaikille hyvät kahvit. Vuosikokouksen jälkeen laitamme kattavamman jäsenkirjeen, jossa kerromme tulevista tapahtumista sekä ilmoitamme uuden hallituksen kokoonpanon.

Luvassa on ainakin kesätapahtuma koko jäsenistölle, sekä mahdollisesti teatteria keväällä, mutta näistä sitten seuraavassa kirjeessä enemmän.

Aivoviikon tapahtuma Jyväskylässä ke 16.3.2016 klo14-18, Jyväskylän yliopiston tiloissa Ahlmaninkatu 2.Luentoja ja järjestöjen esittelypisteitä. Mukana ainakin Pekka Hyysalo. Ei ennakkoilmoittautumista. Seuraa tarkempaa ohjelmaa netistä “Muistiviikko ja Aivoviikko.” Tapahtumia on myös Viitasaarella 17.3, ja Äänekoskella 25.3,jossa paikalla Marja Korhonen ja Mustikka Oskar. (Näiden osalta kellonajat ja paikat eivät vielä ole tiedossa).

Jos et vielä ole antanut sähköpostiosoitettasi,niin ilmoita se juha.m.soikkeli@gmail.com tai riitta.asikainen@netti.fi

samoin ilmoita muuttunut osoitteesi Riitalle.

Hyvää kevään odotusta ja runsasta kevätvuosikokoukseen osallistumista toivottelee

Riitta (puheenjohtaja)