JÄSENKIRJEET

Jäsenkirje 02/2015

KESKI-SUOMEN CP-YHDISTYS               JÄSENKIRJE  2 / 2015

VUODESTA 1962

Kesäinen tervehdys teille kaikille.

Kesä antaa odottaa itseään, mutta se ei tarkoita sitä,että kesätapahtumia

eikä kesäteattereita olisi tarjolla.

Koko jäsenistön yhteinen kesätapahtuma pidetään su 5.7.klo 13-15 Desing Alosen pihapiirissä Laukaantie 30,

Valiota vastapäätä.Oikealla tieviitta “Desing Alonen”.

Ohjelmassa Tanssiva Klovni(Tero Lehtimetsä) suoraan Tampereelta,

resinaralli,grillaamista sekä yhdessäoloa.

Alosen pihapiiri on jo monelle tuttu,mutta uusille kävijöille sen taiteellisuus ja kauneus on uusi elämys.

Ilmoitathan osallistumisestasi 1.7.mennessä riitta.asikainen@netti.fi 0505170488 tarjoilun varaamisen vuoksi.

Tapahtumaa on sponsoroinut Stemma Jyväskylä.

Olemme varanneet Eurooppa-4,Laajavuoreen 30 lippua “Kekkonen,syntymästä kuolemattomuuteen”.

Esitys on su 19.7.klo 14.30.Lipun hinta on jäsenille 7€,muille 22€.Pyörätuolilaisille olemme varanneet 10 paikkaa,ja heidän avustajansa pääsevät maksutta.

Sitoutuvat ilmoittautumiset Riitalle 1.7 mennessä.

Maksun voi suorittaa yhdistyksemme tilille FI 195290 0240064749.

Siis 30 ensin ilmoittautunutta pääsee mukaan.

Teatterin maksuissa meitä sponsoroi LC Vaajakoski Ewe.

Äitien syksyinen kahvihetki pidetään luonani,Kaskikatu 2:ssa,

su 23.8 klo 13.Tervetuloa kahvittelemaan ja suunnittelemaan tulevia. Ilmoitautuminen 20.8 mennessä Riitalle.

Syksylle on tarkoitus järjestää jäsenilta.Aiheesta ei vielä ole varmuutta,mutta lupaan,että jotain kiintoisaa on tulossa.Mietinnässä on myös hyväntekeväisyyskonsertti,mutta kuten kerroin,mietinnässä.Siihen odottaisimme ideoita,onko jollain esim.tuttua artistia,joka voisi tulla meille esiintymään.Sen ei tarvitse olla mikään Robin,eikä Vesa Matti Loiri,vaan ihan paikallisetkin käy oikein hyvin.

Pikkujoulua myös vietetään,kuten ennenkin.Mutta näistä syksyn tapahtumista sitten seuraavassa jäsenkirjeessä enemmän.

Nyt sitten aikuisvastaava Teron uutisia

Mennään keilaamaan

sykysyllä jatkamme keilausta elokuun puolessa välissä perjantaina 28.8. ja pe 11.9. klo 17-18 Liikuntakeskus Hutungissa. Siitä eteenpäin jatkamme keilausta joka toinen perjantai. Keilausksen omavastuu on 2,50 €/per. henkilö.

AIKUISTEN PIZZA ILTA  JA TOIMINNAN SUUNITTELUA

Tule istumaan iltaa ja nauttimaan pizzasta Jyväskeskuksen Rossoon ke 19.8 klo 18. Pizzan syönnin ja muun juttelun lomassa voimme keksiä puuhaa aikuistoimintaan. Yhdistys tarjoaa pizzat. (Juomat omalla kustannuksella) Ilmoittautumiset torstai 13.8 mennessä.

Ilmoitautumiset  sekä keilailuun että pizza iltaan Tero  Aapajärvelle tero.aapajarvi@gmail.com tai puh 050 3643288

Toivomme runsasta osallistumista tapahtumiimme.

Kesäterveisin Riitta ja Tero

Yhdistyksemme jäsenkirjettä on ollut tukemassa:

Jalkojesi parhaaksi