JÄSENKIRJEET

Jäsenkirje 02/2016

KEVÄINEN TERVEHDYS TEILLE KAIKILLE.

Vuosikokous on pidetty ja siinä tuli monelle mieluisaa tietoa jäsenmaksuista. Varsinaisen jäsenen hinta pysyy samana 22€ sisältäen CP-lehden mutta perheenjäsenten hinta putoaa 7 euroon.  ennen ollen 13€.

Kannatusjäsenen hinta nousee 50€. Olemme aloittaneet kannatusjäsen kampanjan jolla pyrimme saamaan yrityksiä mukaan tukemaan toimintaamme. Olemme jo saaneet yli 10 uutta kannatusjäsentä, joiden nimi/logo löytyy sivultamme. Mikäli sinulla on jokin yritys, joka on halukas tukemaan toimintaamme, niin mieluusti otamme uusia vastaan. Mikäli saat uuden kannattajan, niin ilmoita minulle(Riitalle) yhteystiedot niin ilmoitan ne sitten CP-liittoon, joka suorittaa laskutuksen. Vastaavasti ilmoitamme jäsenkirjeessämme tukijan nimen/logon.

Huomasimme että aika monelta on jäänyt jäsenmaksu suorittamatta, joten olisitko ystävällinen ja ilmoittaisitko oletko halukas jatkamaan jäsenyyttä, vai eroatko yhdistyksestä. Tietenkin toivomme sinun ja perheesi jatkavan ja pyrimme myös järjestämään teitä kaikkia tyydyttävää toimintaa.

SIITÄ PÄÄSEMMEKIN TAPAHTUMIIMME:

ÄITIEN KAHVIHETKI

SU 15.5.2016 KLO 13-äitien kahvihetki Riitan luona osoitteessa

Kaskikatu 2 as 8, Kangasvuoressa. Pidetään ihan nyyttärityylillä. Ilmoita minulle 12.5.mennessä, pääsetkö tulemaan.

JÄSENISTÖN KESÄTAPAHTUMA DESINGN ALOSELLA

SU19.6.2016 klo 13-15 koko jäsenistön kesätapahtuma, tutussa Design Alosen pihapiirissä, Laukaantien varrella, Valiota vastapäätä, siinä kyltti oikealle" "Design Alonen". Ohjelma on vielä vaiheessa, mutta ainakin perinteinen resinaralli, grillattavaa, ehkä musiikkipitoista ohjelmaa ja varmasti kaikille mukavaa yhdessäoloa. Toivotaan suurta osallistumista. Eiköhän lyödä viime kesän ennätys ,60, rikki?  Ilmoittaudu mukaan 15.6.mennessä niin osataan hankkia tarvittava määrä tarjoilua.

PIENTENLASTEN PERHEILLE LIIKUNTAA TRAMPOLIINIMAAILMASSA

Viime vuonna saavutti nallepaini suuren suosion. Nyt on mahdollisuus ihan uuteen liikuntamuotoon. Pienten lasten perheille on suunnitteilla trampoliinimaailman ihmeet. Ota yhteyttä Marja Torikkaan sähköpostiosoitteeseen mhkotila@suomi24.fi Hän tietää kertoa paremmin ajankohdasta. Trampoliinimaailmahan on paikka, jossa voi temppuilla, tasapainoilla, ja pitää muutenkin hauskaa. Marja tietää paremmin paikasta.

HIERONTAA MEDICASTA JÄSENETUHINTAAN

Fysikaalinen hoitolaitos Medica on lähtenyt yhteistyökumppaniksemme. Heiltä saamme    tarjoushinnoin hierontaa josta on liite kirjeen mukana. Tarjoushinnat koskevat kaikkia Jyväskylän Medicoita.

UUSI NUORISOVASTAAVA

Tänä vuonna CP-liitto kiinnittää huomiota nuoriin vammaisiin ja näin ollen meidänkin tehtävänä on suunnitella nuorille toimintaa. Mutta minkälaista siitä voisi ottaa yhteyttä uuteen nuorisovastaavaamme Joona Venäläiseen, sähkopostiosoitteeseen:  Venalainen_joona@hotmail.com Yhdistys tukee varmasti nuorten toimintaa kun vain kehittelette teille mieluista tekemistä. Joona on valittu myös CP-liiton uudeksi jäseneksi nuorisotoimikuntaan. Onnea Joonalle.

Olisikohan tässä nyt minun osuuteni jatkavan puheenjohtajan ominaisuudessa tervehtiä teitä. Minuun voi olla yhteydessä jos jokin asia askarruttaa niin yritetään löytää ratkaisuja Ja koko hallitus on myös sitä varten että yhteydenotot ovat toivottavia.

Hyvää kevään odotusta ja tapaillaan. Riitta

Teron Kuulumisia:

ELOA AIKUISTOIMINTAAN…

Aikuistoimintamme on ollut pitkään hiljaisella liekillä. Nyt olisi jälleen mahdollisuus saada eloa aikuistoimintaamme kunhan vaan osoitat kiinnostuksesi ja mahdollisen ideasi yhdistyksemme aikuisvastaavalle jota pestiä minä Tero myös hoitelen. Pyrimme toteuttamaan ideoita yhdistyksemme rahatilanteen sen salliessa. Omavastuu osuus juttuihin mahdollistaa myös tapahtumien järjestämisen. Mikäänhän ei ole tässä maailmassa ilmaista. pistähän ideoita minulle tero.aapajarvi@gmail.com  tai 050 3643288.

LIITY FACEBOOK SIVUILLEMME…

Liity yhdistyksemme facebook sivullemme. käytämme Facebook sivuamme tapahtumien tiedottamiseen ja ajankohtaisten asioiden uutisoitiin. Facebook sivumme on suljettu ryhmä jos haluat liittyä facebook ryhmäämme niin lähetä liittymispyyntö. Facebook sivustomme löytyy Keski-Suomen CP-yhdistys nimellä. Ryhmämme on suljettu koska sivustomme on tarkoitettu etupäässä yhdistyksemme jäsenille.

KEILAUS JATKUKOON…

Jatkamme tänäkin vuonna keilausta Liikuntakeskus Hutungissa. Keväällä keilaamme vielä huhti- ja toukokuussa. Kesän ajan pidämme taukoa mutta jatkamme syksyn tullen jälleen keilausta noin 2 kertaa kuussa. Ilmoitamme tarkemmat keilausajat yhdistyksemme nettisivuilla ja facebook sivuilla (suljettu ryhmä). Jos olet kiinnostunut lähtemään kanssamme keilaamaan niin ilmoittaisitko tulostasi keilausviikon alussa joko Terolle tero.aapajarvi@gmail.com tai 050 3643288. Juhalle voi myös ilmoittautua juha.m.soikkeli@gmail.com tai 0400 545549.

YHDISTYKSEN KANNATUSJÄSENET:

• Fysio Center Oy
  • Fysikaalinen hoitolaitos Medica Oy
  • Suoteks Oy
  • Hippo Terapiaklinikka
  • Mustekolmio (Jyväskylä)
  • Vammaisten Kotipalvelu Teemu Sotamaa
  • Jyväskylän toimintaterapia Oy
  • Alexandria pankkiiriliike (Jyväskylä)
  • Keski-Suomen Vammaispalvelusäätiö
  • TMI Birgitta Pöyhönen