JÄSENKIRJEET

KESKI-SUOMEN CP-YHDISTYS RY
JÄSENKIRJE 2 / 2017
VUODESTA 1962

Syksyinen tervehdys teille kaikille.

Pitkästä aikaa laitan teille postia yhdistyksen kuulumisista, sekä samalla kutsun syysvuosikokoukseen, sekä pikkujouluun. Edellisessä kirjeessä jo kerroin että yhdistyksessämme on alkanut toimia kelkkalätkäjoukkue. Nyt syksyllä joukkue oli ensimmäisellä turnausmatkallaan Tukholmassa. Olin saattamassa heitä matkalle ja täytyy sanoa että enpä ole aikoihin nähnyt niin innostunutta joukkoa kuin kiekkoilijat olivat huoltajineen ja valmentajineen. Innostus ja jännitys tulevasta matkasta ja matseista olivat varmaan lähes samaa luokkaa kuin Jypin lähtiessä pelaamaan Kalpaa vastaan. Näitä Immosia ja Tuppuraisia oli ilo saattaa matkaan. Nyt olisi toive että harrastukseen saataisiin lisää pelaajia. Jääaika on varattu Killerin Boogin jäälle ja ei tarvitse kuin vain ottaa yhteyttä vaikkapa Karmouhin Anuun niin saa lisää tietoa asiasta.
Voin luvata kunnon nousevan sekä hien pintaan. Matkasta lisää seuraavassa CP-lehdessä.
Anun sähköposoite anu.karmouh@hotmail.com

Uudistuneet kotisivut

Yhdistyksen kotisivut ovat uudistuneet käykääpä katsomassa sieltä tapahtumia Tero päivittää sivuja aina kun on tietoa uusista tapahtumista.

sääntömääräinen syyskokous

YHDISTYKSEN SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN SYYSKOKOUS PIDETÄÄN MA 6.11.2017 KLO 17-ÄIJÄLÄN TALOSSA KUOKKALAN ÄIJÄLÄSSÄ ÄIJÄLÄNKUJA 6.Ajo-ohje:Viherlandiaa vastapäätä käännytään Äijäläntielle-sieltä Salvesenin tielle-josta Äijälänkujalle.
Kokouksen puheenjohtajaksi on lupautunut CP-liiton uusi toiminnanjohtaja Marju Silander .Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat esim.  tulevan kauden toimintasuunnitelma, johon teillä kaikilla olisi mahdollisuus tuoda vielä esille toiveenne. Toivon suurta osallistumista kokoukseen tärkeiden asioiden yhdessä eteenpäinviemisessä.
Tarjoamme makoisat kahvit.

Pikkujoulut Cafe Vilhelmissä 2.12.2017 klo 14 -16

PIKKUJOULUA VIETÄMME LA 2.12.KLO 14-16 CAFE VILHELMISSÄ AHJOKADULLA ,samassa talossa on esim. RTV ja Stadium. Viime vuonna juhlimme samassa paikassa ja sen verran jäi hyvä muisto paikasta että menemmepä sinne uudestaan. Tila sijaitsee toisessa kerroksessa, jonne on hissi ,joten kulkeminen on helppoa.
Luvassa on jouluinen ateria seisovasta pöydästä. Aterian hinta on 10€ jäseniltä ja 37€ muilta tämä hinta tuntuu varmaan kovalta, mutta näin se vaan on joka paikassa, siihen on sisällytetty mm vuokra ,tarjoilijat ja ALV. Näihin emme voineet vaikuttaa).Lasten hinta alle 12 v on 5€.
Ruokailun hinta peritään saapuessanne paikalle, ottakaa mielellään tasaraha mukaan.
Ohjelman suhteen on vielä pientä epäselvyyttä.
On toivottu samaa esiintyjää, Satu Rantanen, kuin viime vuonnakin, mutta en ole vielä saanut häntä kiinni. Mutta joka tapauksessa on luvassa mm jouluista musiikkia.
Ilmoittautumiset, joissa toivotaan myös kertomaan mahdolliset allergiat, 27.11 mennessä Tero Aapajärvelle.  tero.aapajarvi@gmail.com  puh 050 3643288

Toivottavasti ennätätte tulla aloittamaan joulun odotusta kanssamme.

Tämä taitaa nyt olla minun viimeinen jäsenkirjeeni teille, pitkäaikaiset tuttuni ja myös teille joita en ole koskaan nähnyt, mutta olette ollut kanssani tekemässä yhteistä matkaa meille kaikille tärkeässä asiassa. Aina ei tarvitsekaan näkyä riittää kun on. Olen pikkuhiljaa jättäytymässä taka-alalle.38 vuotta on aika pitkä aika yhdistystyössä, toki monella on pidempikin historia, mutta minun kohdallani sen historian aika taitaa olla nyt tässä. Työni ei lopu vammaisuuden parissa, siitä pitää 41 vuotias tyttäremme huolen, jolle olen paljosta kiitollinen siitä, miten hän on opettanut minua kasvamaan ihmisenä, äitinä ja olemaan läsnä muiden kanssa. Hänen sanansa 4-vuotiaana muistan aina "äiti ei ole mittään hättää  eikä kiirettä".
Kiitos teille kaikille, tulette aina olemaan osa elämääni ei tätä ihan heti unohda, eikä tarttekaan.
Puheenjohtajuuttani hoitaa vuosikokoukseen saakka Aapajärven Tero ja kokouksen jälkeen ilmoitetaan uusi hallitus. Muistakaa ”ei ole mittään hättää eikä kiirettä.”
Hyvää syksyn jatkoa.
Riitta

Lopuksi Teron turinoita.
Aikuistoimintaa