JÄSENKIRJEET

Jäsenkirje 03/2015

KESKI-SUOMEN CP-YHDISTYS               JÄSENKIRJE  3 / 2015

VUODESTA 1962

Syksyinen tervehdys teille kaikille.

Vuosi alkaa olla jo lopuillaan, joten on yhteenvedon aika toiminnastamme. Kulunut vuosi on ollut melko aktiivinen, on jäseniltaa, äitien kahvitusta, lauluiltaa, kesäinen perhetapahtuma, kesäteatteri, nallepainia, sekä keilausta.

Näillä toiminnoilla on tarkoitus jatkaa myös ensi vuonna, koska on selvästi huomattu, että näille kaikille on ollut tarvetta. Vertais-

tuen merkitys on noussut arvoon arvaamattomaan, siitä on hyvä esimerkki pienten lasten perheiden aktiivinen yhdessäolo ja toisten tukeminen.

Tänä vuonna meillä on ollut myös mahdollista toteuttaa tapahtumia erinäisten avustusten turvin. Saimme avustusta esim. jäsenkirjeen postitukseen, kesäteatteriin, sekä Jyväskylän Energialta saimme 500€ vertaistukitoimintaan. Näillä arvokkailla lahjoituksilla saimme tämän vuoden toiminnan toteutettua, joista kiitos lahjoittajille.

Mutta että ei ihan tähän loppuisi toiminta, niin kutsumme teidät kaikki viettämään

Pikkujoulua Juhlatalo Majakoskeen su 29.11. 2015 klo 13-15.Tiedossa jouluista ohjelmaa sekä runsas jouluateria. Hieman joudumme teitä juhlasta kuitenkin laskuttamaan, eli aikuisilta jäseniltä 15€,lapsilta alle 12 vuotiaat 7€,ei jäseniltä hinta 33€.Sitovat ilmoittautumiset Anu Karmouhille 19.11 mennessä, jolloin  toivomme myös maksun olevan tilillämme. Ilmoitathan myös mahdolliset ruoka-allergiat.

Tervetuloa koko perheen kanssa viettämään jouluista hetkeä.

Majakosken osoite on: Kankaanpäänranta 5.

Anun sähköposti: anu70@jippii.fi  puh.0405516001

Yhdistyksen tilinumero: FI195290 024006474

Tässäpä minun terveiseni teille. Uudet jäsenet toivotan

tervetulleiksi mukaan toimintaan, sekä teille kaikille toivon hyvää syksyn jatkoa, ja rauhallista joulun odotusta, vaikka siihen onkin vielä aikaa. Ei muuta, kuin tunnelmavalot palamaan ja hyvää mieltä toivottelee

Riitta

Teron terveisiä:

CP-LIITON SYYSPÄIVÄT TURUSSA 24-25.10.2015

Kerron lyhyesti mitä tapahtui Turussa cp-liiton syyspäivillä jossa oli allekirjoittanut yhdistyksemme varapuheenjohtaja, sihteeri ja kaksi muuta hallituksen jäsentä liittokokous edustajana.

Turun cp-yhdistys täytti 50-vuotta jota olimme juhlistamassa. Lisäksi päivillä oli ohjelmassa Olavi Sydänmaanlakan luento joka käsitteli toistemme kohtaamista ja miten kohdata toisemme eri tilanteissa.

CP-Liiton työntekijä Ilona Toljamo kertoi uutisia vammaispolitiikan saralta esim. miten SOTE uudistus etenee ja missä kohtaa ollaan menossa vammaispalvelulakien yhdistämisessä.

Ohjelmassa oli myös kaksi valinnaista luento toinen niistä oli miten markkinoin itseäni työelämässä –Ihminen edellä Duuni mentori hanke joka on työllistämishake. Toinen valinnainen luento käsitteli kokemuksia ja keskustelua kasvatuksesta. Oikeudellisia neuvoja ja tapauksia oli ketomassa Jukka Kumpuvuori.

Sunnuntaina oli ohjelmassa syysliittokokous jossa valittiin cp-liiton puheenjohtajaksi jatkamaan Jaakko Paatero.

Saimme hallituksen varaedustajaksi kaudelle 2015-17 yhdistyksemme pitkäaikaisen hallituksen jäsenen Juha Soikkelin joka on toiminut yhtä jaksoisesti yhdistyksemme hallituksessa 1990 luvun alkupuolelta alkaen.

Keilaus Jatkuu

Keilaus kerrat perjantain 13.11, 27.11 ja 11.12  klo 17-18

Osoite Reinontie 7 Vaajakoski

Keilaus aika alkaa klo 17. Olisitteko ystävällisesti paikalla

noin 15 min ennen keilauksen alkua jos vain mahdollista.

Tero Aapajärvi

varapuheenjohtaja