JÄSENKIRJEET

Jäsenkirje 03 / 2016

KESKI-SUOMEN CP-YHDISTYS       JÄSENKIRJE  3 / 2016
VUODESTA 1962

SYKSYINEN TERVEHDYS TEILLE KAIKILLE.

On taas se aika vuodesta, jolloin on hyvä hieman katsoa ajassa taaksepäin, sekä myöskin suunnitella tulevaa. Tämä vuosi on ollut yhdistyksessämme mielestäni aika toiminnallinen. Lapsiperheille suunnattu trampoliinijumppa saavutti suuren suosion, lapsia oli parhaimmillaan liikkumassa 18 ja kaikilla oli niin mukavaa...
Yhdistyksellämme on ollut myös seuraavia tapahtumia  kuluvan vuoden aikana.
• Keilaamassa on ollut myös runsaasti osanottajia. Uusia harrastajia on tullut mukaan.
• Perinteiseen kesätapahtumaamme osallistui n.30 sateisesta säästä huolimatta.
• Äitejä on osallistunut yhteisille hetkille, jotka ovat mitä parhainta vertaistukitoimintaa.

KATSE TULEVAAN VUOTEEN

Ensi vuodeksi on alustavasti suunniteltu su 18.6. kesätapahtuma, joka pidetään Äijälän Tuki ry:n pihapiirissä Äijälässä(Kuokkala).
Perheille mietitään jotain toiminnallista tapahtumaa, onko se sitten talvitapahtuma, uintia, vai mitä? Haemme siihen liitolta avustusta, joten siitäkin tiedotetaan paremmin vuoden alussa. Jäseniltaa voitaisiin miettiä, sen teema voisi olla esim. aina niin tärkeä "vertaistuki".

Keilaus jatkuu myös ensi vuonna.

Mutta se, mikä mietityttää minua on että miten saataisiin tapahtumia sellaisiksi, että niistä hyötyisi mahdollisimman moni vammaan katsomatta. Tahdomme yhdistyksenä että kaikilla olisi mahdollisuus osallistua esim. perheiden toiminnallisiin tapahtumiin, ettei tulisi tunnetta, että se ei sovi kaikille.
Pyrimme siihen ihan oikeasti, että kenenkään ei tarvitsisi tuntea itseään ulkopuoliseksi ainakaan vamman puolesta. Toivottavasti osaamme järjestää tapahtumia niin, että jokainen tuntee olevansa tervetullut ihan mihin tahansa tilaisuuteen.

PIKKUJOULUT 3.12.2016

Pikkujoulua vietämme la 3.12.2016 klo 16-18 Cafe Wilhelmissä, Ahjokatu 18 entistä Prismaa  vastapäätä. Samassa talossa on myös lelukauppa ja RTV.

Ohjelmassa on mm. ruokailua ja jouluista musiikkia, jota tulee esittämään Satu Rantanen miehensä Arton kanssa. Muuta en heistä tiedä kuin että he ovat pitäneet konsertteja ja mikä parasta he tulevat mielellään viettämään kanssamme hetken josta voimme hyvin virittäytyä joulun tunnelmaan.

Jouluisen aterian hinta on jäseniltä 10€,lapsilta alle 13v, 5€,ja ei jäseniltä 32€.

Ilmoitathan minulle  riitta.asikainen@netti.fi  tai 0505170488  osallistumisestasi viimeistään 20.11.

Maksu suoritetaan paikan päällä, joten jos mahdollista ota sopiva raha mukaasi. Jos haluat, niin voit tuoda mukanasi nimettömän pienen pikkujoulupaketin. Paikalle tulee myös 2 avustajaa. Cafe Wilhelmiin on helppo tulla, ylös pääsee hissillä. Olette sydämellisesti tervetulleita viettämään jouluista hetkeä kanssamme.
Samalla toivotan kaikki uudet jäsenet tervetulleiksi yhdistykseemme. Toivottavasti pystymme antamaan teille sitä tukea ja tietoa, jota meistä jokainen jossain tilanteessa tarvitsemme. Itsestään ja läheisistään huolehtiminen ja toista kuuleminen on tärkeää meille kaikille.
Syksyisin terveisin ja joulun odotuksen tunnelmin
Riitta

AIKUISTOIMINTAA

Hei olen Tero yhdistyksemme varapuheenjohtaja ja aikuisvastaava. Yhdistyksemme aikuistointa on ollut hiljaiselona viime vuosina. Nyt olisi hyvä mahdollisuus vaikuttaa ja toivoa mitä me aikuiset ei perheelliset yhdistys jäsenet haluaisimme tehdä. Rohkeasti ehdotuksia minulle sähköpostiin tero.aapajarvi@gmail.com
Aikuistoimintaa liittyvissä asioissa voit olla myös yhteydessä minuun tai CP-liiton aikuistoiminnan suunnittelijan Heidi Huttuseen jonka yhteystiedot löytyvät cp-liiton nettisivuilta ja CP-lehdestä.

Tero