JÄSENKIRJEET

Jäsenkirje 2/2014

Jäsenkirje 02/2014

Jäsenkirje 2/2014 Keski-Suomen CP-yhdistys.

Hei,olen Riitta,ja kirjoitan teille pitkästä aikaa,on varmaan yli 15 vuotta viimeisestä kirjeestäni.

Tämä kirje sisältää teille kaikille mielenkiintoisia ja tärkeitä asioita,joten toivon,että et heti lopeta lukemista,vaan luet loppuun saakka.

Ensinnäkin toivotan kaikki uudet jäsenet lämpimästi tervetulleiksi yhdistykseemme.Toivottavasti voimme olla teille tukena kaikessa arjen asioissa,joita vammaisuus tuo,ja muutenkin vertaistuen muodossa olemme apuna.Itsellämme on 38 vuotias hemiaikuinen,joten jonkinlaista näkemystä asiasta on,ettei se arki aina niin helppoa ole,mutta samassa tilanteessa olevien tuki on ollut aina  tervetullut.

Tämä vuosi on ollut jäsenistöllemme todella tapahtumaköyhä,josta olemme pahoillamme.Varmaan kaikkia yhdistyksiä koskeva huono taloudellinen tilanne on aiheuttanut sen,että tapahtumat ovat aika vähissä.Ymmärrän oikein hyvin,että te odotatte meiltä muutakin,kuin jäsenmaksulaskua ja vuosikokouskutsua.

Pienten lapsiperheiden vertaistukitoiminta on hyvällä mallilla.Esim.hemilapsille on oma ryhmä,samoin MMC-HC faceboock ryhmä toimii.Näistä ryhmistä saat enemmän tietoa kirjeen lopussa olevista numeroista.

Mutta mitäs te nuoret,aikuiset ja aikuisten nuorten vanhemmat odotatte meidän toiminnalta?Miettikää asiaa,ja tuokaa toiveenne

tietoomme jäseniltaamme To 13.11.2014 klo 18 kulttuurikeskus Mataraan Matarakatu 4 Tourulassa.

Tilaisuuteen tulee myös CP-liiton aluesihteeri Merja Partanen.Tämä tilaisuus on tarkoitettu ihan kaikille jäsenille,niin aikuisille kuin lapsiperheillekin.Toivomme suurta osallistumista kahvittelun,hyvän tarjoilun ja seurustelun merkeissä.

Eikä tässä vielä kaikki.Äitien iltapäiväkahvit

juodaan su 26.10.2014 klo 14.00

Karmouhin Anun luonaOllintie 3 A,Palokassa.Tulkaapa juttelemaan muiden äitien kanssa ja nauttimaan Anun antimista.Ilmoita minulle 22.10 mennessä osallistumisesi riitta.asikainen@netti.fi 0505170488.

Eikä tässäkään vielä kaikki.Su 30.11 klo 14 vietämme koko yhdistyksen PIKKUJOULUA tunnelmallisessa Design Alosen pihapiirissä Laukaantie 30,Valiota vastapäätä.Luvassa on mm.muikun savustamista,grillaamista,glögiä ym.Siis aivan varmasti vastaa Hans Välimäen menua.Ohjelma on vielä yllätys,mutta ainakin joulupukki saapuu paikalle.Ainut,mitä teidän pitää ottaa mukaan,on lämpöiset vaatteet ja hyvä joulumieli,vaikkakin jouluun on tovi aikaa,mutta onhan ko.päivä 1.adventtisunnuntai.

Ilmoitathan minulle 24.11 mennessä,montako teiltä osallistuu,jotta voimme varautua tarjoilun suhteen.Toivottavasti saamme ison joukon viettämään yhteistä jouluista hetkeä. Ilmoita  riitta.asikainen@netti.fi   puh 050 517 0488

Yhdistyksen hallituksessa on tullut hieman muutoksia.Tähän saakka puheenjohtajana toiminut Markku Väätäinen jättäytyi tehtävästä,ja hänen tilalleen tuli vpj:na toiminut Veijo Paananen.

Veijoon saa yhteyden puh.0505469178,tai veijo.paananen@elisanet.fi

Minä toimin toistaiseksi varapuheenjohtajana,riitta.asikainen@netti.fi

Soikkelin Jussi jatkaa edelleen sihteerinä juha.m.sokkeli@gmail.com

Ja sitten siihen lupaamaani vertaistukiryhmään.MMC-HC faceboock-

ja yleensä yhdistyksemme ko.ryhmästä vastaa Heli Hänninen.
heli.pauliina[at]gmail.com

Hemilasten ryhmää vetää Marja Palokasta,mutta ota minuun yhteyttä,niin  välitän tiedot ja toiveet Marjalle.

Tietääkseni kumpikin ryhmä on ollut aktiivinen,josta kiitos Helille j Marjalle.

Seuratkaa yhdistyksemme kotisivuja.Aapajärven Tero päivittää niitä aina sen mukaan,mitä tapahtumia tulee esim.liitosta ym.

Ja nyt on sitten varmaan aika lopettaa tämän kirjeen kirjoittaminen,joka tarkoittaa myös sitä,että sinunkaan ei tarvitse sitä enempää lukea.Kiitos,että jaksoit näinkin pitkään.Mutta ettei kirjoitus ole mennyt ihan hukkaan,niin laitathan tulevat tapahtumat kalenteriisi,ja tule mukaan joukkoomme,niin tehdään syksystämme,ja tulevista vuosista meille kaikille antoisaa ja lämminhenkistä aikaa.

Siis:Su 26.10 klo 14 äitien iltapäiväkahvit

To 13.11 klo 18 jäsenilta Mataralla

Su 30.11 pikkujoulu Design Alosella

Yksikin hyvä työ itselle

Ystävälle

Maailmalle,tekee päivästä arvokkaan.

Näillä sanoilla haluan toivottaa teille kaikille hyvää syksyn jatkoa,sekä samalla kiittää Alosen perhettä,siitä,että he auttavat meille niin tärkeän pikkujoulun järjestämisessä.

Riitta Asikainen