TAPAHTUMIA

Aikuistoiminnan kesäpäivät Leppävirralla 8.6.-10.6.2018

CP-Liiton aikuistoiminnan valtakunnalliset kesäpäivät Leppävirralla 8.-10.6.2018 Paikka: Kylpylä-hotelli Vesileppis, (Vokkolantie 1, 79100 LEPPÄVIRTA) Kesätapahtumaan ovat tervetulleita kaikki CP-. MMC- ja hydrokefaliavammaiset aikuiset eikä osallistuminen edellytä CP-yhdistyksen jäsenyyttä.

Aikuistoiminnan kesäpäivät Leppävirralla 8.6.-10.6.2018

Paikka: Kylpylä-hotelli Vesileppis, (Vokkolantie 1, 79100 LEPPÄVIRTA)

Ohjelmassa mm.

-    Asiaa hyvinvoinnista ja liikunnasta, mahdollisuus kokeilla erilaisia liikuntamuotoja, vapaata seurustelua, musiikillinen illanvietto ja rentoa yhdessäoloa…

Osallistumismaksu 60€ sisältää ohjelman, ruokailut, kevyen yleisavustuksen, majoituksen kahden hengen huoneessa sekä matkat halvimman, mieluiten julkisen liikenteen vaihtoehdon mukaan. Omavastuu kattaa majoituksen ja ruokailut myös henkilökohtaiselle avustajalle. Matkat korvataan jälkikäteen kuitteja vastaan.

Erikseen sovittaessa voidaan korvata kimppakyytejä taksilla. Toivottavaa onkin, että yhdistykset järjestävät kesäpäiville yhteiskuljetuksia.

Oman auton käytöstä maksetaan korvaus halvimman julkisen mukaisesti. Jos autossa on kyytiläisiä, maksetaan korvaus auton omistajalle 20 snt/km.

Ilman matkakorvausta ja majoitusta osallistumismaksu on 30€.

Tapahtumassa on yleisavustajia, joilta voi saada kevyttä apua. Jos tarvitset apua runsaasti päivittäisissä toimissa on sinulla oltava mukana oma henkilökohtainen avustaja.

Sitovat ilmoittautumiset aikuistoiminnan sähköisellä ilmoittautumislomakkeella perjantaihin 13.4.2018 mennessä.

Lisätiedot: aikuistoiminnan suunnittelija Heidi Huttunen, p. 040 589 5893 tai heidi.huttunen(at)cp-liitto.fi