Hae Kouvolan seudun CP-yhdistyksen jäseneksi

Kun haluat liittyä alueellasi toimivan paikallisyhdistyksen jäseneksi, täytä alla oleva jäsenhakulomake ja paina lopuksi Lähetä-painiketta. Jäsenhakemus toimitetaan valitsemaasi cp-yhdistykseen. Liittymällä cp-yhdistyksen jäseneksi saat käyttöösi myös Suomen CP-liiton palvelut ja edut.

Jokaisella paikallisyhdistyksellä on omat jäsenkriteerinsä ja jäseneksi liittymisen käytännöt omien sääntöjensä mukaan. Huomioithan, että osa yhdistyksistä saattaa lähettää hakijalle vielä erillisen lomakkeen jäsentietoja varten. Suomen CP-liitto merkitsee uuden jäsenen rekisteriinsä heti, kun olemme saaneet paikallisyhdistykseltä tiedon uudesta jäsenestä. Jäseneksi hyväksymisen jälkeen CP-liitto postittaa sinulle uuden jäsenen paketin, joka sisältää muun muassa tietoa CP-liiton toiminnasta.

Jokainen paikallisyhdistys määrittelee vuosittain oman jäsenmaksunsa varsinaiselle jäsenelle (ensimmäinen jäsen) ja perheenjäsenille (muut mahdolliset jäsenet). Ajanmukaisen tiedon vuosittaisesta jäsenmaksusta saat omasta paikallisyhdistyksestäsi ja yhdistyksen verkkosivuilta.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Jäseneksi hakevan perustiedot

Perhejäsenyys

Mikäli hakijana on vanhempi/omainen, vammainen lapsi hakee perhejäsenyyttä. Myös muut samassa taloudessa asuvat perheenjäsenet voivat hakea perhejäseniksi.

Terveiset yhdistykselle

Suostumus

Suomen CP-liitto ry ja sen jäsenyhdistykset pitävät jäsenrekisteriä sopimuksen mukaan tapahtuvaa CP-jäsenlehden ja kirjeiden postitusta, jäsenmaksujen laskutusta, tiedottamista ja muuta yhteydenpitoa varten.

Tietoja ei pääsääntöisesti luovuteta yhdistyksen ja Suomen CP-liiton ulkopuolelle lukuun ottamatta osoitetietojen luovuttamista painotalolle CP-lehden postitusta varten.

Lähettäessäni jäsenhakemuksen annan suostumukseni Suomen CP-liitto ry:lle ja sen paikallisyhdistyksille minua koskevien tietojen rekisteröintiin sekä tietojeni käyttämiseen liiton ja yhdistyksien keskinäisessä yhteydenpidossa ja tilastollisena aineistona.