Meri-Lapin alueen CP-yhdistys

Pelkkä aurinko, ilman tekstiä

Meri-Lapin alueen CP-yhdistys on cp-, mmc ja hydrokefaliavammaisten lasten, nuorten, aikuisten sekä muista neurologisista syistä syntymästään saakka vammaisten ihmisten ja heidän läheistensä oma yhdistys. Meri-Lapin alueen CP-yhdistys on perustettu vuonna 1992.

Hae jäseneksi

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen toimintaa, tukea ja yhdessäolon iloa. Yhdistys järjestää vuosittain mm. koko perheen kevätrieha-tapahtuman, josta löytyy valokuvia täältä. Lisäksi yhdistys järjestää yhteistyössä muiden Meri-Lapin alueen neurologisten vammaisjärjestöjen ja seurakunnan kanssa vuosittain virkistyspäivän. Yhdistys toteuttaa myös yhteistyössä Suomen CP-liiton aikuistoiminnan kanssa erilaisia vammaisille aikuisille suunnattuja tapahtumia paikallisesti, alueellisesti ja valtakunnallisesti.

Tule mukaan joukkoomme puhaltamaan yhteen hiileen! Jokaista tarvitaan ja kaivataan. Yhdessä olemme enemmän!

Voit myös lähettää yhdistykselle terveisiä ja ideoita toiminnan kehittämiseen tästä

Neuvontaa ja tukea

Yhdistyksen tavoitteena on toimia yhdenvertaisten mahdollisuuksien kehittämiseksi omalla alueellaan.  Yhdistyksen jäsenenä voit myös hyödyntää Suomen CP-liiton tarjoamaa sosiaaliohjausta ja -neuvontaa sekä oikeuksien valvontaa.

Miten pääset mukaan

CP-yhdistyksen jäseneksi voit liittyä täyttämällä jäsenhakemuslomakkeen tai ottamalla yhteyttä yhdistykseen.

VUODEN 2018 KEILAUSAJAT

HUOM! Keilaus on tarkoitettu CP-yhdistyksen jäsenille.

3.1.2018 klo 17 - 18

7.2.2018 klo 17 - 18

7.3.2018 klo 17 - 18

4.4.2018 klo 17 - 18

2.5.2018 klo 17 - 18

Tervetuloa mukaan.

Omavastuu 4 € ja maksetaan paikanpäällä. Lapsista peritään 2€ omavastuu.

Lisätietoja Pirjolta puh 0451271622