Ilmoitustaulu

Päivitämme sähköiselle ilmoitustaululle ajankohtaiset omat ja muilta saamamme tiedotteet.

Päivänpolttavimmat puheenaiheet ja vammaiskentän keskustelu Facebookissa ja Twitterissä

Facebook -peukku

@PirkanmaanCP

Taysin etupihalle rakennetaan uudisrakennusta!! Tämän vuoksi vanha pää-ovi on poistunut käytöstä. Väli-aikainen pää-ovi sijaitsee R-rakennuksessa, jonne ovat siirtyneet myös sairaalan neuvonta sekä ulkopuolelle inva-pysäköintipaikat.

Ajankohtaisimman ja tarkimman tiedon kulkureiteistä sekä koko Taysin suuresta rakennusurakasta löydät sairaanhoitopiirin julkaisemilla teemasivuilla

!!!Alempana muita tiedotteita ja menovinkkejä!!!

On aika 90-vuotisjuhlakonsertin! Yhdistyksemme täyttäessä 55-vuotta ja Pirkanmaan Vammaistyö ry:n täyttäessä 35-vuotta juhlimme näyttävästi yhteiskonsertin merkeissä Tampereen Vuoreksessa. Kolmetuntisessa maksuttomassa tilaisuudessa mm.: kolme artistia, arpajaiset ja koko komeuden kruunaavat synttärikahvit. Katso mainoksesta ohjelma ja ilmoittaudu bilemeininkiin 24.11. mennessä.

Nyt yhdistykseltämme saatavissa vuoden 2018 seinäkalentereita! Kalenterit ovat toteutettu yhteistyössä Pirkanmaan Vammaistyö ry:n kanssa. Joka kuukaudella hieno, ammattikuvaajan maisemakuva ja lyhyt runo. Runot ovat kummankin yhdistysten lahjakkaiden jäsenten käsialaa. Ostamalla seinäkalenterin tuet Pirkanmaan CP-yhdistyksen ja  Pirkanmaan Vammaistyön toimintaa. Hinta vain 10€.

Tiedustele kalentereita yhdistyksestämme:
Janna Maula: puh. 045 631 6037 tai janna.maula(at)fingin.fi
Paula Ahti: puh. 0400 631 077 tai pirkanmaancp(at)gmail.com

Kysy myös kynttilöitä!

Kiitos tuestasi!

Suomen CP-Liitto on muiden vammaisjärjestöjen kanssa mukana Ei myytävänä -kansalaisaloitteessa. Aloitteella halutaan lakiin muutosta, että vammaisten henkilöiden tarvitsema välttämätön apu (asumispalvelu, henkilökohtainen avustajapalvelu, päivätoiminta jne.) rajattaisiin kilpailutuksen ulkopuolelle. Jotta aloite etenee eduskuntaan, se tarvitsee 50 000 allekirjoitettua kannatusilmoitusta 12.12. mennessä.

Tulosta paperinen kannatusilmoitus tai käy allekirjoittamassa se sähköisesti kansalaisaloite.fi -sivustolla. Ei myytävänä -kampanjasivuilla on lisätietoa aloitteesta.

Nyt yhdistyksestämme löytyy ESKEH-kartoitusmenetelmään perehtynyt ja koulutuksen käynyt rakennetun ympäristön esteettömyyskartoittaja. Jos tarvitset apua/neuvoa asuntosi, talosi tai ympäristösi esteettömyyteen liittyvissä asioissa, ota yhteyttä Janna Maulaan, janna.maula(at)fingin.fi tai puh. 045 631 6037, Katsotaan yhdessä mitä asialle voidaan tehdä.

Olemme mukana elä täysii! -klubissa, jonka sivustolla lisää esteettömiä tapahtumia
Elä täysii! -klubi

Katosiko tapahtuma??

Se varmaankin johtuu siitä, että ajastamme ilmoitukset muuttumaan harmaataustaisiksi ilmoittautumisajan päätyttyä ja poistumaan kokonaan kahden viikon kuluttua tapahtuman varsinaisesta ajankohdasta. Näin sivumme pysyvät ajanhermolla.

Jos kuitenkin kaipaat jonkin jo kadonneen tapahtuman mainosta tai ohjelmaa, lähetä sähköpostia nettisivuvastaava Janne Valkeejärvelle osoitteeseen: j.s.firelake(at)hotmail.com. Janne penkoo sinulle hukkuneen tiedoston!