Ilmoitustaulu

Päivitämme sähköiselle ilmoitustaululle ajankohtaiset omat ja muilta saamamme tiedotteet.

Päivänpolttavimmat puheenaiheet ja vammaiskentän keskustelu Facebookissa ja Twitterissä

Facebook -peukku

@PirkanmaanCP

Taysin etupihalle rakennetaan uudisrakennusta!! Tämän vuoksi vanha pää-ovi on poistunut käytöstä. Väli-aikainen pää-ovi sijaitsee R-rakennuksessa, jonne ovat siirtyneet myös sairaalan neuvonta sekä ulkopuolelle inva-pysäköintipaikat.

Ajankohtaisimman ja tarkimman tiedon kulkureiteistä sekä koko Taysin suuresta rakennusurakasta löydät sairaanhoitopiirin julkaisemilla teemasivuilla

!!!Alempana muita tiedotteita ja menovinkkejä!!!

Jyväskylän yliopistossa on käynnissä EXECP-projekti, jossa kehitetään cp-vammaisten lasten ja nuorten liikunnallista kuntoutusta. Lisätietoa projektista saa projektin tekemästä tietopaketista. Projekti etsii uusia tutkittavia Tampereelta. Tutkittavien tulisi olla 10-23-vuotiaita nuoria, joilla on spastinen cp-vamma (di/hemiplegia) ja jotka pystyvät kävelemään omatoimisesti (apuvälineiden kanssa tai ilman). Asiasta kiinnostuneet voivat olla huhtikuun alkuun mennessä yhteydessä Pedroon, Pedro.valadao(at)jyu.fi.

Nyt yhdistykseltämme saatavissa vuoden 2018 seinäkalentereita! Kalenterit ovat toteutettu yhteistyössä Pirkanmaan Vammaistyö ry:n kanssa. Joka kuukaudella hieno, ammattikuvaajan maisemakuva ja lyhyt runo. Runot ovat kummankin yhdistysten lahjakkaiden jäsenten käsialaa. Ostamalla seinäkalenterin tuet Pirkanmaan CP-yhdistyksen ja  Pirkanmaan Vammaistyön toimintaa. Hinta vain 10€.

Tiedustele kalentereita yhdistyksestämme:
Janna Maula: puh. 045 631 6037 tai janna.maula(at)fingin.fi
Paula Ahti: puh. 0400 631 077 tai pirkanmaancp(at)gmail.com

Kysy myös kynttilöitä!

Kiitos tuestasi!

Nyt yhdistyksestämme löytyy ESKEH-kartoitusmenetelmään perehtynyt ja koulutuksen käynyt rakennetun ympäristön esteettömyyskartoittaja. Jos tarvitset apua/neuvoa asuntosi, talosi tai ympäristösi esteettömyyteen liittyvissä asioissa, ota yhteyttä Janna Maulaan, janna.maula(at)fingin.fi tai puh. 045 631 6037, Katsotaan yhdessä mitä asialle voidaan tehdä.

Olemme mukana elä täysii! -klubissa, jonka sivustolla lisää esteettömiä tapahtumia
Elä täysii! -klubi