Tervetuloa kerhoihimme!

- vertaistukea parhaimmillaan

Yhdistyksemme perinteikästä ydintoimintaa ovat säännöllisesti kokoontuvat kerhot. Tällä sivulla esittelemme kerhomme ja niiden kokoontumisajat. Tänne päivitämme myös kerhoihin liittyvät mahdolliset poikkeukset. Löydä valikoimasta sopivin ja tule rohkeasti mukaan!

Kerhojemme vetäjät

Tarkemmat kuvaukset kerhoista yhteystietojen jälkeen

Aitoset -kerho aikuisille ja senioreille

Aikuisvastaava
Eija Korhonen
P. 040 589 2877 (iltapäivisin)

Hydrokefalia- ja mmc-toiminta

Hydrokefalia- ja mmc-vastaava
Timo Tanni
P. 0500 512 560 (iltaisin)

Porukka

Nuorisovastaavat
Tiia Perkkiö (nuorisotoiminta)
P. 046 934 1067
(ei puhelumahdollisuutta, vain tekstarit, yhteydenotot klo 15 jälkeen)
tiia.perkkio94(at)gmail.com

Oma-avu -tapaamiset omaishoitajille ja avustajille

Omaishoitaja- /avustajavastaava
Tomi Valkeejärvi
P. 045 604 4606
tomi.kivekas(at)hotmail.com

Aitoset

-Kerho aikuisille

OAitosten kahvipöytälet lämpimästi tervetullut keskustelemaan kanssamme vapaamuotoisesti eri aiheista. Pääasiallinen kokoontumisaika kerhopäivinä on klo 17:00-19:00. Paikka on Tampereen Seudun Invalidien kerhohuone osoitteessa Kuninkaankatu 36 B, Tampere. Alta näet kerhon tapaamispäivät. KAIKKI MUKAAN!
Tiedustelut Eija Korhoselta

Hydrokefalia- ja mmc-toiminta

Mmc- ja hydrokefaliatoiminta järjestää alueellisia vertaistukitapaamisia kaikille kiinnostuneille liiton jäsenyydestä riippumatta.
Lisätietoja yhdistyksen hydrokefalia- ja mmc-toiminnasta Timo Tannilta

CP-Liiton mmc- ja hydrokefaliasuunnitelija
Petra Peltonen
petra.peltonen(at)cp-liitto.fi

Porukka

-Mitä muutkin nuoret tekevät

Nuorisokerho Porukka kokoontuu kahvittelemaan joka kuukauden viimeinen keskiviikko klo 17:00-18:30. Porukkalaiset etsivät toistaiseksi uutta kahvittelupaikkaa, joten ole yhteydessä Tiia Perkkiöön ja kysy tapaamispaikka. Tervetuloa tutut ja uudet nuoret!
Tarkempaa tietoa Porukasta ja Nuorisoyhteistyö Seitistä löydät Nuoret -osiosta

Oma-avu*

- Tapaamiset omaishoitajille tai avustajille

Tapaamisissa pääset kertomaan luottamuksellisessa joukossa kokemuksia arjesta, jakamaan Oma-avun tarjoiluthaasteita tai saamaan toisilta hyödyllisiä vinkkejä omaan jaksamiseen.
Voit olla isä, äiti, sisarus, puoliso tai henkilökohtainen avustaja.
Tapaamme joka kuukauden toinen lauantai klo 13:00-15:00. Tapaamispaikkana toimii Pellervontupa (Pellervonkatu 9, Tampere). Yhdessä haasteet on helpompi selättää, tervetuloa!
Lisätietoja: Tomi Valkeejärveltä

Liity alla Tomin sähköpostilistalle ja saat tuoreimmat tiedot Oma-avun mukavasta ja ohjelmallisesta toiminnasta.

*Oma-avu, eli tapaamiset omaishoitajille- ja avustajille on tarkoitettu sinulle, mikäli olet cp-, mmc- tai hydrokefaliavammaisen henkilön omaishoitaja tai avustaja. Henkilökohtaisen avustajan työsopimusta tai omaishoidontuen päätöstä ei tarvitse esittää. Riittää että olet tukemassa tällaista henkilöä ja haluat keskustella samaa arvokasta työtä tekevien kanssa.

Oma-avu on aloittanut kesätauon. Palaamme kerhoilun ja tapaamisten merkeissä asian äärelle jälleen lauantaina 11.8.
Tavataan elokuussa, mutta nyt mukavaa kesää kaikille omaishoitajille ja avustajille!

Pysy ajantasalla Oma-avun tapahtumista tai lähetä kommentti kerhoon liittyen

Lähettämällä nimen ja sähköpostiosoitteen pääset omaishoitaja-/avustajavastaavan  sähköpostilistalle, jolloin saat heti tietää kerhon uusimmat suunnitelmat.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.