Liikuntatarjontaamme, jokaiselle jotakin! Tule mukaan rehkimään

Boccian ja sulkapallon järjestää Tampereen seudun Invalidit ja CP-yhdistyksen väki on tervetullut osallistumaan mukaan. Kausimaksu 25e/hlö/TSIn jäsen ja muut 30e/hlö. Tutustumiskerta maksuton. Invalidien liikuntakausimaksulla voit osallistua kaikkiin invalidiyhdistyksen saliliikuntamuotoihin kuten boccia, pyörätuolikoripallo, istumalentopallo, boccia, sulkapallo. Lisätiedot: www.tsiry.net

Liikuntavastaavamme
Olli Salpakoski

Eija Korhonen (keilaus)

Lasse Mäkinen (boccia)

Keilaus

Keilaamme maanantaisin klo 17:00–19:00 Ylöjärven liikuntakeskuksessa, Katepal-areenalla. Mikäli tarvitset, käytössämme on keilapalloramppi.

Tee kaatoja huolettomasti kausimaksulla koko kevät- tai syyskauKeilauskuvasi.

Kausimaksu on vain 30€/kausi. Keilaavalta avustajalta peritään 15€/kausi. Muussa tapauksessa avustajan käytöstä ei koidu lisäkuluja.
Kauden ensimmäisen kerta on maksuton ja lajiin pariin tutustumista. Toisella kerralla katsotaan kausi alkaneeksi ja saat Eijalta kausimaksulapun. Sen maksettuasi voit keilata kansamme huoletta koko kauden.

Lisätiedot: Eija Korhonen, iltapäivisin 040 589 287

Katso esimerkkisuoritus videolta

Syksyn jäljellä olevat keilauskerrat:

• 30.10.
  • 13.11.
  • 27.11.
  • 11.12.

Boccia

Bocciaa pelataan joka tiistai ja perjantai klo 12 –14 Ratinassa.

Lisätietoja antaa Lasse Mäkinen puh. 0400 727 898

Sulkapallo

Pystypelaajille ja pyörätuolilaisille klo 17–19 Pohjois-Hervanan koululla. Tilat ovat esteettömät!! Otapa yhteyttä. Pasi Holmström 0400 795 448, pasi.holmstrom(at)kolumbus.fi.

Tanssi

Kaikille pysty- ja pyörätuolitanssijoille – hauskaa ja mukavaa tanssia sekä yhdessäoloa.

Tanssahtelemaan pääsee Tampereella maanantaisin klo 15–17 Hervannan vapaa-aikakeskuksella.

Ilmoittautumiset ja lisätietoja tanssitunneista antaa Aila Peräjoki, Pirkanmaan Pyörätuolitanssijat puh. 0400 214 046

Voit toki myös tutustua pyörätuolitanssiin Pirpyn nettisivuilla Linkki korjattu

Pirpy logo