Nuorisotoiminta

Ensisijaisesti nuorisotoiminta on tarkoitettu 16–29-vuotiaille. Toivotamme silti tervetulleeksi kaikki itsensä nuoreksi tuntevat.
Nuorisovastaavamme ottavat mielellään vastaan toiveita nuorisotoiminnastamme. Heidän yhteystietonsa löytyvät alapuolelta. Voit myös lähettää Jannelle viestiä sivun alareunassa olevalla lomakkeella.
Tervetuloa mukaan nuorisotoimintaamme!

Nuorisovastaavat

Tiia Perkkiö (nuorisotoiminta)
(ei puhelumahdollisuutta, vain tekstarit, yhteydenotot klo 15 jälkeen)
tiia.perkkio94(at)gmail.com

Janne Valkeejärvi (CP-Liiton nuorisotoimikunta)
p. 040 867 5935 (myös tekstarit)
j.s.firelake(at)hotmail.com
@janne_valkeejar

Porukka

-Mitä muutkin nuoret tekevät

SAM 0364Porukka on yhdistyksemme nuorisotoimintaa, jonka toiminnan johtoajatus on: mitä muutkin nuoret tekevät. Porukan toiminnasta on huolehtinut nuorempi nuorisovastaavamme Tiia vuodesta 2017. Aktiivisimmat porukkalaiset ovat tällä hetkellä yli 20-vuotiaista, mutta nuoremmatkin ovat tervetulleita.
Porukan säännöllisin toimintamuoto on kuukausittaiset kahvittelut, eli Porukkakahvit. Porukkakahville ei ole välttämätöntä ilmoittautua ennakkoon.

Porukkalaiset etsivät toistaiseksi uutta kahvittelupaikkaa, joten ole yhteydessä Tiia Perkkiöön ja kysy tapaamispaikka.

Nuorisoyhteistyö Seittiseitti logo pieni

Seitin toiminta ei perustu jäsenyyteen, ei Seitin eikä mukana olevien yhteistyöjärjestöjen. Ainoastaan 30 vuoden yläikärajasta Seitissä ollaan tarkkoja. Toiminta halutaan pitää aidosti nuorten toimintana ja tämän vuoksi toimintaan ei voi osallistua enää yli 30 – vuotiaana.

Lähde: Nuorisoyhteistyö Seitin nettisivut vuodelta 2017

Lisätietoa Seitistä osoitteesta: www.seittiweb.org

Kerro mielipiteesi nuorisotoiminnastamme

Alla olevalla lomakkeella on helppo kertoa, mitä mieltä olet nuorisotoiminnastamme. Ilman toiveita ei ole toimintaa.
Voit myös liittyä Jannen sähköpostilistalle täyttämällä siihen pyydetyt tiedot. Liityttyäsi listalle saat tietoa yhdistyksen ja muusta vammaisalan toiminnasta.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Kommentoi yhdistyksemme nuorisotoimintaa