Nuorisotoiminta

Ensisijaisesti nuorisotoiminta on tarkoitettu 16–29-vuotiaille. Toivotamme silti tervetulleeksi kaikki itsensä nuoreksi tuntevat.
Nuorisovastaavamme ottavat mielellään vastaan toiveita nuorisotoiminnastamme. Heidän yhteystietonsa löytyvät alapuolelta.
Tervetuloa mukaan nuorisotoimintaamme!

Nuorisovastaava

Tiia Perkkiö (nuorisotoiminta)
(ei puhelumahdollisuutta, vain tekstarit, yhteydenotot klo 15 jälkeen)
tiia.perkkio94(at)gmail.com

Porukka

-Mitä muutkin nuoret tekevät

SAM 0364Porukka on yhdistyksemme nuorisotoimintaa, jonka toiminnan johtoajatus on: mitä muutkin nuoret tekevät. Porukan toiminnasta on huolehtinut nuorempi nuorisovastaavamme Tiia vuodesta 2017. Aktiivisimmat porukkalaiset ovat tällä hetkellä yli 20-vuotiaista, mutta nuoremmatkin ovat tervetulleita.
Porukan säännöllisin toimintamuoto on kuukausittaiset kahvittelut, eli Porukkakahvit. Porukkakahville ei ole välttämätöntä ilmoittautua ennakkoon.

Porukkalaiset etsivät toistaiseksi uutta kahvittelupaikkaa, joten ole yhteydessä Tiia Perkkiöön ja kysy tapaamispaikka.

Nuorisoyhteistyö Seittiseitti logo pieni

Seitin toiminta ei perustu jäsenyyteen, ei Seitin eikä mukana olevien yhteistyöjärjestöjen. Ainoastaan 30 vuoden yläikärajasta Seitissä ollaan tarkkoja. Toiminta halutaan pitää aidosti nuorten toimintana ja tämän vuoksi toimintaan ei voi osallistua enää yli 30 – vuotiaana.

Lähde: Nuorisoyhteistyö Seitin nettisivut vuodelta 2017

Lisätietoa Seitistä osoitteesta: www.seittiweb.org