Seinäjoen seudun CP-yhdistys ry

Seinäjoen seudun CP-yhdistys ry on cp-, mmc- ja hydrokefaliavammaisten lasten, nuorten, aikuisten sekä muista neurologisista syistä syntymästään saakka vammaisten henkilöiden ja heidän läheistensä oma paikallinen yhdistys. Yhdistys on perustettu vuonna 1978.

Hae jäseneksi

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen

Seinäjoen seudun CP-yhdistys on aktiivinen alueellinen toimija. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen monenlaista toimintaa, tukea ja yhdessäolon iloa. Yhdistys järjestää vuosittain erilaisia virkistys- ja vertaistapahtumia, mm. matkoja, kulttuurielämyksiä ja liikuntatapahtumia.

Hyvää Seinäjoen seudun cp yhdistyksen juhlavuotta jäsenistölle!

Tanssipyörät jatkavat Seuralassa sunnuntaisin klo 17–19 Seuralan tie3, Yhteyshenkilö Marjatta Koskiahde. 050 5293850.

Tulossa syksyllä:
Keilailu jatkuu TIISTAISIN klo 18.30–20.00
SYKSYN keilakerrat:
18.9, 16.10,20.11, ja 11.12.
Seinäjoen keilahallilla ! Omavastuu on 3€.

Seinäjoen seudun cp yhdistyksen sääntömääräinen syys kokous pidetään 7.11klo 18.00 alkaen, Seinäjoen järjestötalolla kauppakatu1. tervetuloa

Suomen cp liiton syyspäivät pidetään helsingissä 27. - 28.10 2018. Ilmoittautumiset  cp liittoon.

Neuvontaa ja tukea

Yhdistyksen tavoitteena on toimia yhdenvertaisten mahdollisuuksien kehittämiseksi omalla alueellaan.  Yhdistys jakaa tietoa cp-, mmc- ja hydrokefaliavammoihin liittyen ja neuvoo jäseniään erilaisissa elämäntilanteissa. Yhdistyksen jäsenenä voit myös hyödyntää Suomen CP-liiton tarjoamaa sosiaaliohjausta ja -neuvontaa sekä oikeuksien valvontaa.

Miten pääsen mukaan

Seinäjoen seudun CP-yhdistyksen jäseneksi voit liittyä täyttämällä jäsenhakemuslomakkeen tai ottamalla yhteyttä yhdistykseen.