SALLIT JA SÄLLIT  K-18  SS-Säpinää tapaamispäivämäärät ja ne mehukkaat keikat + muut ihanuudet

Facebookki-ilmoittautumiset ja tykkäämiset.. eivät ole edelleenkään sama asia kun the virallinen ilmoitus sähköpostilla tai puhelimitse. Eli ilmoittautumiset
aura.ucp.yhdistys@gmail.com tai puh: 045 110 9936
Tällä kaudella olen myös tehnyt henkilökohtaisen lupauksen, etten soittele kenenkään perään, enkä lähetä muistutustekstiviestejä. Jokainen osaa katsoa päivämäärät ja kellonajat täältä.

SITOVAT ILMOITTAUTUMISET KEIKOILLE MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI, LIPUN HINTOJA EI PALAUTETA VAIKKA ET PÄÄSE PAIKALLE.

Maksat ainoastaan yhdistyksen kertoman omavastuun, et siis koko lipun hintaa. Lippu tulee lunastaa ennakkoon maksamalla se suoraan tilille joka ilmoitetaan sinulle ilmoittautuessasi. Käteismaksua ei hyväksytä, koska siitä ei voida antaa kuittia. Takuuta ei ole, että saat lipun, jos ilmoittaudut liian myöhään. Jos liput on myyty loppuun tapahtumajärjestäjältä, kun alan niitä hankkimaan, tulee tänne siitä ilmoitus ja korvaavaa tekemistä. Yhdistys ei maksa avustajankuluja, eteismaksuja/narikkamaksuja, kuljetusta tai juomia.

TÄSTÄ SE ALKAA…

Olen koko kesän ollut Exäni luona vesivahinko-evakossa ja pidän viralliset
- Uudet Tupari-bileet
La 23.9.2017 alk. klo 18,00 alkaen näin avaamme SS- Säpinä syyskauden.
Osoite on Viidakkokuja 3 A 24, 01400 Vantaa.
Keskustellaan asumisesta, sinkkuna ja pariskuntana.
Ilmainen tapahtuma
.....................................................................................................................................

La 14.10.2017 alk. klo 14.00-17.00
Helsingin kaupunginmuseo Aleksanterinkatu 16 Helsinki ja SS-Säpinä keskustelu Omavastuu 5 euroa, avustajankulut korvaa työnantaja.

Yhteistyössä Setan-ryhmän kanssa. Keskustellaan Sateenkaari-väestä, sukupuolien moninaisuuksista, polyamoriasta ja taiteesta. Jatketaan iltaa SS-Säpinä-miitti ruokailulla ja Antti Tuiskun keikalla.

SS-Säpinä miitti alkaa klo 18.00 keskustellaan seksuaalisista idoleista, fantasioista jne (paikka vielä avoin) omavastuu 10 euroa.

Antti Tuiskun keikkalipulla omavastuu yhteensä 25 euroa.

Osallistua voit pelkästään päivä tai iltaohjelmaan mutta ei pelkästään Antti Tuiskun keikalle.

To 26.10.2017 klo 18.30 Hartwall Areena LaLaLand-Konsertti
TARJOLLA ON VAIN 5 LIPPUA. Tänne ei saa enää lisälippuja.
Omavastuu  20 euroa (avustaja maksutta mukaan).

La 4.11.2017 SS-Säpinä- Miitti alkaa klo 17.00 paikka vielä avoin. Keskustellaan ulkonäköasioista, mikä viehättää, miten olla hemaiseva taikka superkomea.
Sieltä lähdemme katsomaan Circusta, joka alkaa kello 20, Circus Mystique Helsingin Gloriassa Pieni Roobertinkatu 12, luvassa burleski-henkistä cirkustoimintaa.

Omavastuu 20.00 Euroa

To 16.11.2017 SS- Säpinä Miitti Steam- Helsinki
Paikka: Kamppi Olavinkatu 1 alk kello 17.00 opetellaan tekemään Viettelys- coctaileja, kuten Tom Cruise siinä kevyt hömppä kasarileffassa. Sheikataan ja Beikataan.. Mutta ei pliis tehdä voltteja. Myös Alkokoholittomia väsäillään. Nautiskellaan ilta paikan päällä, varaudu lautapeleihin SS-Säpinä-keskusteluun.
Keskustelussa käsitellään yksinäisyyttä, alkoholin käyttöä ja vaikutusta parisuhteeseen/ sinkkuiuun, juhlimista ja muuta.

Omavastuu kurssista 30.00 euroa sisältää juomat ja koulutus. Koulutuksen jälkeen jokainen maksaa itse omat kahvit jne.

La 2.12.2016 klo 18-22
Tapaaminen Auralla osoite Viidakkokuja 3 A 24 tai Jaatisen Majalla, jos osallistujia on tarpeeksi. Keskustellaan avusteisesta seksistä ja erilaisista seksin apuvälineistä, lelu-esittelyä ja kirjallisuuden esittelyä + leluarvonta.

Voit lähettää ennakkoon kysymyksiä, jotka käsitellään ryhmässä anonyymisti
s-postilla aura.ucp.yhdistys@gmail.com

Omavastuu 5.00 euroa sis. materiaalit, kirjat, ruuat ja muut härdellit.

To 14.12.2017 Kevyet mullat vuodelle 2017 ja samalla rytinällä menee Pikkujoulut, jotka alkaa kello 19.00 Ravintola Haraldissa Citykäytävä Aleksanterinkatu 21
Omavastuu 15 Euroa. Keskustellaan tulevista aiheista, kerätään palautteet tältä vuodelta.