SYYSKAUDEN TAPAHTUMIA 2017

22.9. TubeParty,- Virtuaalimaailman parhaita esityksiä suurelta Screeniltä

7.10. Savipaja, Soukan kappeli.

20.10. Linnanmäki, Valokarnevaalit klo 18-21.

26.10. La La Land-konsertti, Hartwall Areena

3.11. Halloween-bileet, paras asu palkitaan!

17.11. Frettimafia

1.12. Joulupukinpaja, tehdään saippuaa ja kuorintavoiteita

15.12. Pikkujoulut, syyskauden päätös.

Savipaja_______________________________________________________

LA LA LAND IN CONCERT - musikaalielokuva sinfoniaorkesterin säestyksellä

Torstaina 26.10.2017 klo 19.00 (ovet 18.30)
Hartwall Arena, Areenankuja 1, 00240 HELSINKI

Invakatsomon lipun hinta 35,00 € (yhdistyksen jäsenille).
Avustaja maksutta mukaan.

Konsertin kesto on n. 3 tuntia, 20 minuutin väliaika. Konsertti on ikärajaton.

Varaa lippusi s-postitse: uudenmaan.cp-yhdistys@kolumbus.fi tai
puh. 09 466 033.

LALALAND-hki

YLISTETTY LA LA LAND ELOKUVA - UPEANA SINFONIAORKESTERIN SÄESTÄMÄNÄ ELOKUVAKONSERTTINA HARTWALL ARENALLA!

Henkeäsalpaavan upea, alkuperäinen musikaalielokuva esitetään nyt ensimmäistä kertaa konserttina sinfoniaorkesterin säestyksellä perjantaina 17. kesäkuuta Hartwall Arenalla. Yleisöllä on mahdollisuus kokea ylistetyn ja musiikistaan Oscar -palkitun LA LA LAND -elokuvan unohtumaton magia teräväpiirtona 12-metriseltä valkokankaalta ja suuren sinfoniaorkesterin säestämänä.

Yleisöt ympäri maailman hurmannut LA LA LAND vie katsojan osaksi Hollywoodin kiehtovaa huumaa. Upea elokuvakonsertti herättää arjen ja unelmien parissa kamppailevien Mian (Emma Stone) ja Sebastianin (Ryan Gosling) tarinan henkiin, tuoreen Oscar -voittaja Justin Hurwitzin unohtumattoman musiikin parissa. Hurwitz palkittiin elokuvasta kahdella Oscarilla; parhaasta musiikista ja kappaleesta "City of Stars".

Damien Chazellen käsikirjoittama ja ohjaama elokuva on kerännyt ylistäviä arvioita niin yleisöltä kuin kriitikoiltakin, saavuttaen mm. 7 Golden Globe ja 6 Oscar -palkintoa. Elokuva sai parhaan ohjaajan (Damien Chazelle), naispääosan (Emma Stone), lavastuksen, kuvauksen, musiikin ja kappaleen Oscar -palkinnot, ollen palkintojen määrässä gaalan suurin voittaja.