Uudenmaan CP-yhdistyksen

Paikka: EJY, Kauppamiehenti 6, Espoo
Aika: lauantai 29.9., 20.10., 17.11. ja 15.12. klo 12-17
Hinta: 55€

Kurssilla pääset tutustumaan persoonallisuutesi eri puoliin. Tarkoitus on löytää sinua mahdollisesti rajoittavat tekijät. Autamme sinua toteuttamaan haaveesi, toiveesi että löytäisit kumppanin ja saat toimivan parisuhteen. Opettelemme olemaan läsnä keskusteluissa, aidosti omana itsenämme. Harjoittelemme monipuolisesti esiintymistä, keskustelualoituksia ja kohtaamme sosiaalisia pelkojamme ja pyrimme pääsemään niistä yli.

Deittikoulussa mietimme mitä sinä voit tarjota parisuhteelle ja mitä sinä voit odottaa tulevalta parisuhteelta tai ylipäänsä ihmissuhteilta. Käymme läpi nettideittipaikkoja ja teemme profiilitekstejä.

Kurssilla vierailee erilaisia puhujia ja esiintyjiä. Jokaisella kerralla käsittelemme eri aihetta. Kurssi pitää sisällään myös kotiläksyjä.

Osallistujat valitaan kurssille, koska paikkoja on rajoitetusti, joten kerro itsestäsi ja syy miksi juuri sinun pitäisi päästä kurssille.

Kurssilla käytetty opiskelukieli on suomi ja tarvittaessa englanti.

Sitovat ilmoittautumiset 14.9.2018 mennessä ruoka-allergia tietoineen ja kurssimaksu on suoritettava 21.9.2018 mennessä. Muuten ilmoittautuminen ei ole pätevä. Oma avustaja mukaan, mikäli on tarpeen.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:
Aura Kaskisydän