Uudenmaan CP-yhdistys TAPAHTUMIA 2018

RÄFSÖN LEIRI
Yhdistyksen perinteinen Räfsön kesäleiri on 8-11.8.2018
Katso tarkemmat tiedot kohdasta Räfsö tai soita toimiston  numeroon p. 09 466 033 tai
050 377 6117.

Tuote – ilta 5.9.2018

Paikka: EJY Unelma Tapiola Sali klo 18.00-20.00  Kauppamiehentie 6, 02100 Espoo

Mitä hoitotarvikkeita omaishoitaja saa kaupungilta hoitotyöhönsä?

Minkälaisia hoitotarvikkeita voi hankkia itse ja mistä niitä saa?

Teemana tuote esittely:

Essity Finland Oy:stä tulee Eeva Lahikainen? esittelemään TENA-tuotteita sekä jakamaan tietoa virtsankarkailusta, hänen tuote-esittelypöydältä löytyy tuotteita sekä miehille että naisille, paljon eri imukykyjä ja kokoja.

Toimiva kodista paikalle tulee Päivi Karlsson esittelemään mm. kodin pienapuvälineitä.

Palvelemme asiakkaitamme, jotka tarvitsevat apua liikkumiseen, kuuloon, näköön, muistiin tai muihin toimintoihin. Toimitamme asiakkaillemme erilaisia ratkaisuja huonekaluista aterimiin ja autamme kodin pienissä ja suurissa muutostöissä, apuratkaisujen toteutuksessa ja löytymisessä. Kauttamme saa yksittäisiä kalusteita sekä kokonaisia kodin esteettömyyskartoituksia, sisustussuunnitelmia sekä muutostöitä.

Edis Oy:stä tulee Pia Kotiranta kertomaan heidän nettikaupasta. Myynnissä on mm. vanhuksille ja vammaisille terveydenhuollon tarvikkeita esim. vaippoja, haavanhoitotuotteita, ihonhoitotuotteita jne. Tuotteet toimitetaan suoraan asiakkaan kotiin.

Wello Oy tuo helpotusta hengitysongelmiin. Hyvä ja tehokas hengittäminen on yleisen hyvinvoinnin perusta. Ikääntyminen, liikkumattomuus, tupakointi, huono sisä- ja ulkoilma, ja jopa epäergonominen työskentelyasento, voivat tehdä hengittämisestä tehotonta.

Tuote-ilta on yhteistyössä Uudenmaan CP-yhdistyksen ja Espoon ja Kauniaisten Omaishoitajat ja Läheiset ry:n kanssa