Yhdistyksen uusi kesänviettopaikka "Lauranmökki", on jäsenten vuokrattavissa kesällä. Mökki sijaitsee Saimaalla, Louhiveden rannalla, osoitteessa Turkinniementie 70, 52340 Ristiina.

järveltä

Anttola, joka sijaitsee noin 10 km:n päässä, tarjoaa lähimmät palvelut kuten esim. ruokakaupat, ravintolat, leipomon ja kahvilan. Anttolaan ei kulje linja-autoja, joten oma auto on suositeltava.

terassin uusi pöytä

Järven suuntaan rakentamamme suuri terassi tarjoaa hyvät puitteet vaikkapa grillijuhlien järjestämiseen tai auringon ottamiseen. Terassille pääsee kätevästi ramppia pitkin. Maukkaat grilliherkut voi grillata rannan tuntumassa olevassa puulämmitteisessä ulkogrillissä.

keittiö ja uudet takkaluukut

Mökissä on sähköt, joten muukin ruoanlaitto onnistuu helposti. Lisäksi mökin tuvassa on takka, jolla iltoihin saa lisää lämpöä ja tunnelmaa.

Uudistetusta keittiöstä, jossa on myös tila säilyttää omia ruokatarvikkeita, löytyy jääkaappi, mikroaaltouuni, kahvinkeitin, vedenkeitin, sähkövispilä, kaksipaikkainen induktioliesi sekä perusastioita. Juomakelpoista vettä voi hakea pihan pumpullisesta kaivosta.

tuvasta

Makuupaikkoja Lauranmökillä on yhteensä 6 kpl. Tuvassa makuupaikkoja on 2, saunan pukuhuoneessa 2 sekä vierasmajassa 2. Paikan päältä löytyy peitot ja tyynyt, mutta vieraiden on tuotava mukanaan omat liinavaatteet. Mökin yhteydessä on pieni puulämmitteinen sauna. Saunan pukuhuoneessa on ulos vedettävä laveri.Saunominen puulämmitteisessä saunassa kruunaa hienon kesäillan.

terassi näkymä

Tasaisesti syvenevästä hiekkarannasta voi pulahtaa kirkkaaseen veteen vilvoittelemaan tai lähteä vaikkapa veneajelulle rannassa odottavalla veneellä – joko soutaen tai moottorin kera.

Vierasmajasta löytyy pedit kahdelle. Vierasmajassa ei ole sähköjä.

vierasmökki valmis

Lisätietoja mökistä saa Uudenmaan CP-yhdistyksen toimistosta, puh. (09) 466 033.

Tervetuloa Lauranmökille!