Yhdistyksen uusi kesänviettopaikka "Lauranmökki", on jäsenten vuokrattavissa kesällä 2017. Mökki sijaitsee Saimaalla, Louhiveden rannalla, osoitteessa Turkinniementie 70, 52340 Ristiina.

Anttola, joka sijaitsee noin 10 km:n päässä, tarjoaa lähimmät palvelut kuten esim. ruokakaupat, ravintolat, leipomon ja kahvilan. Anttolaan ei kulje linja-autoja, joten oma auto on suositeltava.

Järven suuntaan rakentamamme suuri terassi tarjoaa hyvät puitteet vaikkapa grillijuhlien järjestämiseen tai auringon ottamiseen. Terassille pääsee kätevästi ramppia pitkin. Maukkaat grilliherkut voi grillata rannan tuntumassa olevassa puulämmitteisessä ulkogrillissä. Mökissä on sähköt, joten muukin ruoanlaitto onnistuu helposti. Lisäksi mökin tuvassa on avotakka, jolla iltoihin saa lisää lämpöä ja tunnelmaa. Vierasmajassa ei ole sähköä.

2 mökki

Uudistetusta keittiöstä, jossa on myös tilaa säilyttää omia ruokatarvikkeita, löytyy jääkaappi, mikroaaltouuni, kahvinkeitin, vedenkeitin, sähkövispilä, kaksipaikkainen induktioliesi sekä perusastioita. Juomakelpoista vettä voi hakea pihan pumpullisesta kaivosta.

3 keittiö

4 pöytäryhmä

Makuupaikkoja Lauranmökillä on yhteensä 6 kpl. Tuvassa makuupaikkoja on 2, saunan pukuhuoneessa 2 sekä vierasmajassa 2. Paikan päältä löytyy peitot ja tyynyt, mutta vieraiden on tuotava mukanaan omat liinavaatteet.

Lauran mökki2

Tupa

Lauran mökki5

Saunan pukuhuone

Lauran mökki4

Vierasmaja

Saunominen puulämmitteisessä saunassa kruunaa hienon kesäillan. Tasaisesti syvenevästä hiekkarannasta voi pulahtaa kirkkaaseen veteen vilvoittelemaan tai lähteä vaikkapa veneajelulle rannassa odottavalla veneellä – joko soutaen tai moottorin kera.

8 vene

Lauran mökki3

Lisätietoja mökistä saa Uudenmaan CP-yhdistyksen toimistosta, puh. (09) 466 033.

Tervetuloa Lauranmökille kesällä 2017!